سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان: به دنبال بهترین ترکیب و سیستم برای حضور در مسابقات رسمی هستم

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان: به دنبال بهترین ترکیب و سیستم برای حضور در مسابقات رسمی هستم

وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: به دنبال بهترین ترکیب و سیستم برای حضور در مسابقات رسمی هستم.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فوتبال بانوان در راه آماده سازی برای حضور در مرحله دوم رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰، ۱۹ بهمن ماه در تورنمنت چهارجانبه هند حضور خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در گفتگویی، درباره حضور ملی پوشان در تورنمنت هند گفت: تیم ملی برای حضور قدرتمند در مرحله دوم رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ فرصت بسیار خوبی دارد تا در تورنمنت هند شرکت و با تیم‌های که در مرحله دوم حضور دارند مسابقه دهد در واقع تورنمنت هند برای تیم ملی مانند یک شبیه سازی برای دور دوم مسابقات انتخابی المپیک است.

مریم آزمون افزود: تیم‌های میانمار و هند بر روی فوتبال زنان بسیار خوب سرمایه گذاری کرده اند، تیم ما برای صعود به مراحل بالاتر باید یاد بگیرد که مقابل این تیم ها چگونه بازی کند و با توجه به داشته هایمان شیوه و نوع بازی خودمان را اجرا کنیم. مانند چیدمان بازیکنان در زمین و  استفاده از تمام توانایی هایمان در پست های مختلف.

وی ادامه داد: به عنوان سرمربی در یک تورنمنت به دنبال کسب نتیجه نیستم و فقط بر روی بازیکنان و آرایش تیمی بازیکنان مقابل تیم‌ها تمرکز می کنم تا بتوانم بهترین ترکیب و سیستم را برای مسابقات رسمی انتخاب کنم. همه بازیکنان و کادر تلاش خواهند کرد تا بازی های خوبی به نمایش بگذارند و مقامی در خور شان تیم ملی فوتبال کسب کنیم.

مریم آزمون در پایان گفت: از مسئولان فدراسیون مخصوصا صوفی زاده تشکر می کنم که از تیم ملی حمایت می کنند تا بتوانیم پله پله ترقی کنیم. انشالله از این بعد هر خبری راجع به فوتبال بانوان می شنویم خبرهای موفقیت آمیز برای تمام رده های ملی باشد.

7655