ژوائو فلیکس، ستاره بنفیکا: رویای من بازی در کنار کریستیانو رونالدو است

ژوائو فلیکس، ستاره بنفیکا: رویای من بازی در کنار کریستیانو رونالدو است

سایت رسمی فوتبالی – ژوائو فلیکس، ستاره جوان بنفیکا و تیم ملی پرتغال گفته که دوست دارد در یوونتوس بازی کند.

فلیکس یکی از درخشان‌ترین چهره‌های فوتبال پرتغال است. این بازیکن 19ساله گفته سری آ را دوست دارد و علاقه دارد هم‌بازی کریستیانو رونالدو شود.

او درباره صحبت‌های رسانه‌ها درباره‌اش می‌گوید: «من نگران مبالغی که مطرح می‌شود، مقایسه‌هایی که انجام می‌شود، و علاقه باشگاه‌های بزرگ دنیا نیستم. فوتبال امروز همین است. پدر من، کارلوس سکوئیرا، بازیکن و معلم تربیت بدنی بود و به عنوان مربی بدنساز هم کار می‌کرد. او می‌داند که اوضاع در دنیای ما چگونه است.

پدرم اولین و مهم‌ترین معلم من بود. من ایجنتی دارم که پدیده است و بهترین در دنیا است: ژرژ مندس.

آینده؟ این تصمیمی است که با هم خواهیم گرفت. من نهایت احترام را برای همه قائلم و برایم لیگ‌های بزرگ جذاب هستند، مانند اسپانیا، انگلیس، ایتالیا و فرانسه.

من دو رویای بزرگ دارم: اول این که می‌خواهم کنار کریستیانو رونالدو بازی کنم چون او به زبان ساده بهترین است. او الگو است. او اسطوره‌ای جهانی است. او نمونه‌ای برای همه است. این که کنار او باشم و بتوانم کنار هیولایی مانند او تمرین کنم، باعث می‌شود که بیشتر رشد کنم.

من همچنین رویای این را دارم که سال 2019 برایم طلایی باشد. من دوست دارم جایزه پسر طلایی را ببرم. سال گذشته در میان 40 نامزد نهایی بودم. امسال زمان بردن جایزه است.»

8444