مادر برزیلی که بازیهای فوتبال را برای پسر نابینایش روایت می کند

مادر برزیلی که بازیهای فوتبال را برای پسر نابینایش روایت می کند

سایت رسمی فوتبالی- سیلویا گرکو یک مادر برزیلی است که جزو طرفداران پروپاقرص باشگاه پالمیراس به شمار می رود. او عشق و علاقه اش به فوتبال را به پسرش نیکلاس نیز منتقل کرده است.

فوتبال ورزشی است که فراتر از زمین چمن دنبال می شود و تائید خوب برای این صحبت، داستان یک مادر و پسر برزیلی است. مادری که توانسته عشق و علاقه اش به پالمیراس را به قلب پسر نابینایش منتقل کند.

داستان زندگی سیلویا گرکو، یک مادر برزیلی وهوادار سرسخت پالمیراس که برای تماشای بازی های تیم محبوبش همراه با پسرش نیکلاس به استادیوم می روم. نیکلاس به صورت مادرزاد نابیناست ولی این موضوع، باعث نشده که او برای تماشای بازیهای پالمیراس به ورزشگاه نرود. او همراه با مادرش در استادیوم حضور پیدا می کند و از شور و شعف هواداران حاضر در ورزشگاه نهایت لذت را می برد و مادرش هم لحظه به لحظه اتفاقات بازی را برای او روایت می کند.

نیکلاس یکی از طرفداران نمونه و متفاوت تیم لوئیس فلیپه اسکولاری است. مادر نیکلاس در گفتگوی اخیری که با یکی از رسانه های بزریلی داشته، در مورد تماشای فوتبال با پسرش گفته:« من تمام جزئیات بازی را برای نیکلاس شرح می دهم. می گویم که بازیکنان این تیم پیراهنهای آستین کوتاه به رنگ آبی پوشیده اند ورنگ یقه لباسهایشان مثلا مشکی است. اظهارنظرهای من از احساساتم نشات می گیرند. من یک مفسر یا کارشناس فوتبال حرفه ای نیستم. تمام آنچه که می بینم را برای پسرم شرح می دهم؛ حتی وقتی که به داور فحش می دهم.!»


از آنجا که داستان سیلویا و پسرش نیکلاس، داستانی خاص و ویژه است، بازیکنان پالمیراس و حتی دیگر هواداران این تیم هم آنها را می شناسند و نیکلاس تبدیل به سمبل و الگوی بزرگی برای پالمیراسی ها شده است و لوئیس فلیپه اسکولاری سرمربی این تیم هم چند بار از نزدیک با نیکلاس دیدار کرده است.

داستان عشق مادرو فرزند وقتی با داستان عشق و علاقه به فوتبال ترکیب می شود؛ داستانی مثل قصه شیرین سیلویا و پسرش نیکلاس رقم می خورد.

6363