کریس رونالدو عزادار شد؛ درگذشت پدر جورجینا

کریس رونالدو عزادار شد؛ درگذشت پدر جورجینا

سایت رسمی فوتبالی- وب سایت اولا در گزارشی به این نکته اشاره کرده که خورخه ادواردو رودریگز گورخون، پدر جورجینا رودریگز و نامزد کریستیانو رونالدو ازدنیا رفته است.

آقای خورخه ادواردو در سن 70 سالگی از دنیا رفته. او که سابقه مربیگری دردنیای فوتبال را نیز داشته، دو سال پیش سکته مغزی کرده بود و از آن زمان به بعد سلامت او کاملا تحت تاثیرقرار گرفته و به مشکلات زیادی خورده بود.

از همین رو هم جورجینا رودریگز نامزد کریس در روزهای اخیر به آرژانتین سفر کرده بود. او که متولد بوئنوس آیرس است و در اسپانیا بزرگ شده، اخیرا با خواهرش ایوانا به زادگاهش آرژانتین سفر کرده بود تا در این لحظات سخت در کنار خانواده باشد و حتی روز تولدش نیز در زادگاهش در بوئنوس آیرس بود. خود جورجینا چند روز پیش با انتشار تصویری از خودش در شهر بوئنوس ایرس، آن هم در روز تولدش نوشته بود:« اتفاقات تصادفی زندگی؛ من در همان ساعت وهمان روزی که 25 سال پیش متولد شده بودم، در همان شهر و کشور زادگاهم هستم. مقصدی زیبا؛ بوئنوس آیرس عزیز من»

جورجینا که دختری معمولی بود از زمان آشنایی با کریس رونالدو به شدت زیر ذره بین خبرنگاران قرار دارد ولی تمایلی ندارد تا خبری از زندگی شخصی اش و خانواده اش در رسانه ها منتشر شود. چند هفته پیش بود که مجله سالوامه، در گزارشی اعلام کرده بود که جورجینا اصلا ارتباط خوبی با پدرش خورخه ادواردو که به شدت بیمار است ندارد ولی او در روزهای اخیر برای عیادت از پدرش به آرژانتین سفر کرده بود و حالا هم خبر درگذشت پدر جورجینا روی رسانه های خبری منتشر شده است.

6363