جلسه اورژانسی در رختکن چلسی؛ ساری خشمگین، سوار اتوبوس تیم نشد

جلسه اورژانسی در رختکن چلسی؛ ساری خشمگین، سوار اتوبوس تیم نشد

سایت رسمی فوتبالی- چلسی در بازی اخیر خود با نتیجه 0-4 مغلوب بورنموث شد و این بدترین و سنگین ترین باخت این تیم از سال 1996 به بعد بود. بعد از اتمام این مسابقه بود که مائوریسیو ساری، سرمربی خشمگین این تیم، 50 دقیقه در داخل رختکن با بازیکنانش به صحبت پرداخت. این جلسه خصوصی بود و ساری حتی از دستیارش جانفرانکو زولا هم خواست تا رختکن راترک کرده و دراین جلسه حضور نداشته باشد. او در جریان این گفتگو از شاگردانش پرسید که آیا او مقصر شرایط فعلی تیم و افت چلسی است یا خیر و دلیل اینکه بازیکنان در زمین چمن، دستوراتی که او به آنها می داد را اجرا نمی کردند چه بوده.

در این جلسه، ساری مثالهایی از اتفاقاتی که در جریان بازی رخ داد آورد و معتقد بود که بازیکنانش تمام دستورات و خواسته های او که درطول جلسات تمرینی به رختکن منتقل شده بود را در زمین چمن نادیده گرفته اند.

پس از آن ساری از بازیکنانش خواست تا نظرشان را در مورد این بازی بگویند و حتی در کنفرانس خبری بعد از بازی هم اعلام کرد که برای انگیزه دادن به بازیکنانش دچار مشکل شده است. سسار آسپیلیکوئتا، کاپیتان چلسی هم در صحبت هایی گفت:« در رختکن مثل چند مرد باهم صحبت کردیم. همه خیلی عصبانی بودیم. چنین باختی برای چلسی اصلا قابل قبول نیست و باید راه چاره ای بیابیم.»

طبق گزارش منتشره در روزنامه دیلی میل، ساری که حسابی عصبانی و خشمگین بود، حتی حاضر نشد که با اتوبوس و به همراه سایر اعضای تیم به خانه بازگردد و ترجیح داد تا جدای از سایر اعضای کاروان چلسی سوار برماشین شود.


بعد از جدایی آنتونیو کنته از چلسی، ساری هدایت این تیم را دردست گرفت تا شرایط را برای آبی پوشان لندنی تغییر دهد ولی این طور به نظر می رسد که این سرمربی ایتالیایی دراین مسیر موفق نبوده است. هواداران چلسی هم تمایل چندانی به ساری ندارند و تصمیمات تکنیکی او را درک نمی کنند. چلسی در حال حاضر در رده پنجم جدول لیگ برتر قرار دارد و 14 امتیاز با لیورپول صدرنشین فاصله گرفته است. ساری اگر می خواهد جایگاهش روی نیمکت مربیگری چلسی را حفظ کند، باید تنها به برد در بازیهای بعدی بیندیشد و این درشرایطی که اعضای رختکن و هواداران تیم با او همدل و همراه نیستند، کار سختی به نظر می رسد.

6363