خبر خوش برای بایرن: پایان مصدومیت تولیسو

خبر خوش برای بایرن: پایان مصدومیت تولیسو

به گزارش "ورزش سه"، کورنتین تولیسو، ملی‌پوش فرانسوی بایرن مونیخ که به دلیل مصدومیتی جدی مدتها از حضور در ترکیب بایرن مونیخ غایب بود و حتی قادر به دویدن نبود، سرانجام آمادگی جسمانی خود را بازیافته است. کورنتین تولیسو در آخرین تمرین بایرن مونیخ وارد زمین تمرین شد و با هم‌تیمی‌هایش دوید و مقابل دوربین‌ها ژست پیروزی گرفت.

تولیسوی 24ساله در جریان 25 دقیقه حضور خود در تمرین بایرن مونیخ با استقبال گرم بازیکنان این تیم روبرو شد. تولیسو در پایان تمرین خود مربی بدنسازی بایرن مونیخ، توماس ویلهلمی، که در این مدت کمک زیادی برای بهبود مصدومیت او انجام داده را در آغوش گرفت و سپس با هم‌تیمی‌هایش به خوش و بش مشغول شد.

نیکو کوواچ که از بازگشت تولیسو به فهرست بازیکنان در اختیارش بسیار راضی به نظر می‌رسید به خبرنگاران گفت:" تولیسو احساس آمادگی می‌کند و خوشحال است. بعد از مدتها دوری از میادین تولیسو امروز توانست با تیم در زمین تمرین کند و از این بابت خیلی خوشحال است".

تولیسو در هفته دوم فصل جاری بوندس‌لیگا درحالیکه تازه از قهرمانی با تیم ملی کشورش فرانسه در جام جهانی به آلمان بازگشته بود دچار پارگی رباط صلیبی شد و از آن زمان  تا کنون دیگر نتوانسته برای بایرن به میدان برود.