رسمی: شینجی کاگاوا به بشیکتاش پیوست

رسمی: شینجی کاگاوا به بشیکتاش پیوست

به  گزارش "ورزش سه"، بعد از قطعی شدن انتقال شینجی کاگاوا، ملی‌پوش ژاپنی باشگاه دورتموند، به بشیکتاش ترکیه، به عنوان بازیکن قرضی، باشگاه بوروسیا دورتموند اعلام کرد که کاگاوا خود خواهان این انتقال بوده است. کاگاوای 29ساله در فصل جاری تنها دو بار برای دورتموند به میدان رفته بود و به همین علت قصد داشت دورتموند را ترک کند چون معتقد بود در برنامه‌های لوسین فاوره جایی ندارد.

میشائیل زورک، مدیر ورزشی دورتموند در این باره گفت:" شینجی علاوه بر اینکه فوتبالیست برجسته‌ای است یکی از دوست‌های خوب باشگاه دورتموند است. برای همین ما نمی‌توانستیم با درخواست او مخالفت کنیم".

کاگاوا که در سال 2010 از باشگاه ژاپنی کرزو اوساکا به دورتموند پیوست در جریان قهرمانی‌های دورتموند در بوندس‌لیگا در فصل‌های 2011 و 2012 یکی از بازیکنان کلیدی زردپوشان بود. کاگاوا در جریان قهرمانی دورتموند در لیگ و جام حذفی در سال 2012 هم نقش بسیار مهمی داشت.

کاگاوا روز پنج‌شنبه به استانبول رسید و در تست پزشکی باشگاه بشیکتاش شرکت کرد. بشیکتاش در بیانیه‌ای اعلام کرد:" کاگاوا تا پایان فصل جاری به عنوان بازیکن قرضی در بشیکتاش بازی خواهد کرد".

روزنامه حریت ترکیه گزارش داد که بشیکتاش با پرداخت 1.8 میلیون دلار به دورتموند، اجازه انتقال قرضی کاگاوا را دریافت کرده است. در قرارداد کاگاوا گزینه‌ای وجود دارد که بشیکتاش در پایان فصل می‌تواند او را به صورت دائمی در اختیار بگیرد. هر چند باشگاه بشیکتاش در اطلاعیه کوتاه خود اشاره‌ای به این موضوع نکرده است.