توافق اولیه بارسا و تولوز برای انتقال زمستانی تودیبو

توافق اولیه بارسا و تولوز برای انتقال زمستانی تودیبو

به گزارش "ورزش سه"،  باشگاه بارسلونا رسما اعلام کرد که تودیبو را از تولوز فرانسه به عنوان بازیکن آزاد جذب کرده و او از تابستان به این باشگاه خواهد پیوست.

بارسا از ماه گذشته به جذب تودیبو علاقه مند شده بود و در نهایت توانست در رقابت با چند باشگاه بزرگ دیگر این بازیکن خوش آتیه را به خدمت بگیرد. از تودیبو به عنوان واران جدید فوتبال فرانسه نام برده می شود. این انتقال با واکنش تند باشگاه تولوز نیز همراه شد و رئیس این باشگاه گفت که سران بارسا بدون هیچ تماسی با ما و به شکلی مغرورانه تودیبو را جذب کرده اند.

در حالی که قرار بود این بازیکن از تابستان به بارسا اضافه شود، اما تبعید او به تیم دوم تولوز تا انتهای فصل، مسئولان بارسا را بر این داشت تا برای جلوگیری از افت او با تولوز وارد مذاکره شده و شرایط انتقال تودیبو در همین زمستان را فراهم کنند.

طبق ادعای موندودپورتیوو، تودیبو اکنون در حال پرواز به سمت بارسلونا است و پس از رسمی شدن توافق دو باشگاه،  از فردا با تیم اول بارسلونا تمرین خواهد کرد. هنوز رقم دقیق توافق شده بین بارسلونا و تولوز اعلام نشده است. به این ترتیب تودیبو ششمین مدافع میانی بارسلونا خواهد شد.