ثروتمندترین مردان فوتبال اسپانیا چه کسانی هستند؟

ثروتمندترین مردان فوتبال اسپانیا چه کسانی هستند؟

سایت رسمی فوتبالی - فهرست 200 نفره ثروتمندترین مردان اسپانیا بار دیگر منتشر شد و نام چند چهره فوتبالی در بین این افراد دیده می شود. 

به گزارش فوتبالی، یک نشریه اسپانیایی هر سال فهرستی 200 نفره از ثروتمندترین مردان اسپانیایی را منتشر می کند و معمولا چند چهره ورزشی نیز در این بین حضور دارند. به رسم هر سال، امسال نیز این فهرست منتشر شده و نگاهی به چند چهره سرشناس فوتبالی حاضر در این فهرست خواهیم کرد.

1. فلورنتینو پرز

مدیرعامل رئال مادرید در این فهرست در رده چهلم قرار گرفته و ثروتی به ارزش 1.2 بیلیون یورو در اختیار دارد. او مدیرعامل و مدیر اجرایی گروه تجارتی ACS است و در زمینه پیشرفت زیر ساخت ها در هر 5 قاره دنیا پیشتاز است. 

2. فرناندو روج

مدیرعامل ویارئال در این فهرست با ثروتی به ارزش 930 میلیون یورو در رده پنجاه و دوم قرار گرفته است. او در تجارت های زیادی مانند صنعت غذا و فوتبال حضور دارد و علایق متفاوت خود را دنبال می کند. در حال حاضر تلاش های او روی باشگاه خود، زیر دریایی های زرد، معطوف شده است. 

3. میگوئل آنخل گیل مارین

گیل مارین مدیر اجرایی اتلتیکو مادرید است و در حال حاضر 51 درصد سهام این باشگاه را نیز در اختیار دارد. دارایی 240 میلیون یورویی او باعث شده تا در رده صد و نود و دوم از بین 200 مرد ثروتمند اسپانیا قرار بگیرد. ثروت او در حال حاضر در والنسیا، ورزشگاه واندا متروپولیتانو و مزارع خانوادگی اش جریان دارد. 

4. انریکه سرسو

مدیرعامل اتلتیکو مادرید با ثروت 230 میلیون یورویی خود در رده صد و نود و پنجم جای گرفته است. او از سال 2003 در اتلتیکو حضور دارد و 14.6 درصد از سهام این تیم را نیز در اختیار دارد. او همچنین یکی از تهیه کنندگان سینمای اسپانیاست و شرکتش 80 درصد فیلم های اسپانیا را تامین مالی می کند. 

1070