نیمار دو دیدار مقدماتی جام جهانی 2018 را از دست داد

نیمار دو دیدار مقدماتی جام جهانی 2018 را از دست داد

به گزارش ایرنا از رویترز، نیمار در دیدار ماه ژوئن برزیل برابر کلمبیا در مسابقات کوپا آمریکا اخراج شد و به چهار جلسه محرومیت در مسابقات محکوم شد. با توجه به غیبت او در دو دیدار برابر ونزوئلا و پاراگوئه در کوپا آمریکا، نیمار دو دیدار اولیه برزیل در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه را از دست خواهد داد.
دادگاه عالی ورزش اعلام کرد: درخواست تجدید نظر برزیل در مورد محرومیت نیمار در دو دیدار مقدماتی جام جهانی 2018 رد شده است.
نیمار در ماه ژوئن از طرف کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (کونمبول) از شرکت در چهار مسابقه کوپا آمریکا در شیلی محروم شد. او دو جلسه محرومیت خود را پشت سر گذاشته است و دیدار پنجشنبه آینده برابر شیلی و همچنین دیدار خانگی پنج روز بعد برابر ونزوئلا نیز از دست خواهد داد.
دادگاه عالی ورزشی در بیانیه ای اعلام کرد: کونمبول، بعد از مشورت با فیفا به اطلاع اعضای خود رساند که این محرومیت باید در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 اعمال شود.
کنفدراسیون فوتبال برزیل که در ماه ژوئن از اعتراض به این رای خودداری کرده بود، بعدا تغییر عقیده داد و خواستار اعمال این محرومیت تنها در مسابقات کوپا آمریکا شد.
نیمار در دیدار برزیل برابر کلمبیا در مرحله مقدماتی کوپا آمریکا اخراج شد. در این دیدار برزیل با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.
ورزشی**1210**1584

انتهای پیام /*