سولاری: گواردیولا عمدا تیم ما را نادیده گرفت؛ رئال برترین تیم یک دهه و یک قرن اخیر است

سولاری: گواردیولا عمدا تیم ما را نادیده گرفت؛ رئال برترین تیم یک دهه و یک قرن اخیر است

سایت رسمی فوتبالی- سانتیاگو سولاری سرمربی آرژانتینی رئال مادرید قبل از مصاف تیمش با خیرونا که روز پنجشنبه در دور برگشت مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی اسپانیا برگزار خواهدشد، در کنفرانسی خبری حضور یافت. او درمورد مسائل مختلفی صحبت کرد که این گزیده ای از صحبتهای اوست:

*صعود به دور بعد جام حذفی: در حال حاضر ما در هر سه تورنمنت می جنگیم و برای فتح هرسه جام تا پایان راه مبارزه می کنیم. بازیکنان ما با جدیت، تلاش و تعهد کار می کنند و پاها و قلبهایشان را در زمین می گذارند. قلب هرفوتبالیست، قلب پروژه فوتبالی ماست

*گواردیولا و انتخاب سه تیم برتر دهه اخیر و نادیده گرفتن رئال: به نظرم او عمدا از تیم ما نام نبرد و ما را حذف کرد. ما هم نمی خواهیم تنها برای برترین بودن در یک دهه؛ چون رئال مادرید بهترین تیم قرن و تاریخ است و در یک دهه اخیر هم برترین بوده. ما هیچ وقت هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم

*حضور وینیسیوس یا بیل در ترکیب اصلی: این تصمیماتی است که بازی به بازی می گیرم. هر بازی شرایط خودش را دارد و  بازیهای زیادی پیش روست. خبر خوب این است که همه بازیکنان به جز وایه خو که او هم به تمرینات بازگشته، آماده و در اختیار تیم هستند. رقابت درونی در رختکن تیم، اتفاق خوب و سالمی است. باز هم تکرار می کنم؛ همه از رشد و پیشرفت او در تیم راضی و خوشحالیم. او به تازگی به تیم آمده و نشان داده که توانایی های زیادی دارد. ما رختکن فوق العاده ای داریم؛ همه خوب کار می کنند وخوش شانسیم که تمام مصدومان بازگشته اند ودر تلاشند. بعد برای هربازی ، با در نظر داشتن شرایط، تصمیم گیری خواهیم کرد.

*سرخیو راموس: حالش خوب است. خوشبختانه اوضاعش خوب است. خطای روی او خطای خشنی بود و همه ما ترسیدیم ولی او به خوبی بهبود یافته و مثل همیشه تمرین می کند.

*بازی با خیرونا: بازی سختی خواهد بود. هیچ بازی ای ساده نیست. در جام حذفی همه بازیها تا فینال، شانه به شانه پیش می روند. ما مثل بازی رفت، کار را جدی خواهیم گرفت. باید هوشیار باشیم. می دانیم که کار سختی است. خیرونا تمام تلاشش را خواهد کرد تا کار را برای ما سخت کند.

*تفاوت نیمکت نشینی های ایسکو و مارسلو: هربازی، بازی متفاوتی است و برخی بازیکنان بازی می کنند وبرخی دیگر نه. هرزمان که نوبت به آنها برسد، قطعا تعیین کننده خواهند بود. مهم این است که رقابت در رختکن تیم ما بالاست. همه تلاش می کنند و هم تیمی هایشان را به تلاش وا می دارند.این باعث بالارفتن سطح کیفی و رقابتی در رختکن تیم می شود.

*بازگشت کیلور ناواس: او آماده است. به خوبی تمرین می کند ولی الان ترکیب اصلی تیم را نمی گویم

*ابراز تمایل به جذب لوکا جوویچ: دراین رابطه نظری نمی دهم.ببخشید

*خریدهای احتمالی: رختکن تیم ما فوق العاده است. در همه تورنمنتها می جنگیم. تیم ما انگیزه های زیادی درهربازی دارد. این را درتمرینات تیم می توان دید.

6363