روزنامه اوله: منتظر بازگشت مسی به تیم ملی آرژانتین باشید

روزنامه اوله: منتظر بازگشت مسی به تیم ملی آرژانتین باشید

سایت رسمی فوتبالی- لیونل مسی به تیم ملی آرژانتین بازخواهد گشت. این خبری است که روزنامه ورزشی اوله در شماره امروزش منتشر کرده است. البته هنوز این خبر به صورت رسمی توسط خود لیونل مسی، لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین و کلودیو تاپیا، رئیس اتحادیه فوتبال آرژانتین اعلام و تائید نشده است ولی گویا مسی با سرمربی تیم ملی آرژانتین صحبت کرده و تصمیماتش را در این راستا با او  در میان گذاشته است.

بعد از باخت تیم ملی آرژآنتین مقابل فرانسه در رقابت های جام جهانی 2018بود که لیونل مسی دیگر پیراهن آلبی سلسته را به تن نکرد؛ البته او مشخص نکرد که این جدایی، موقتی است و یا به منزله خداحافظی دائم او از دنیای فوتبال است. اما شواهد و قراین حکایت از آن دارد که او برای رقابت های کوپا آمه ریکا که تا چند ماه دیگر در برزیل برگزار خواهد شد، به اردوی آلبی سلسته بازخواهد گشت.

در طول تمام این ماه ها، هم اسکالونی و هم تاپیا مطمئن بودند که لیونل مسی دوباره به اردوی آلبی سلسته بازمی گردد ولی همیشه خواهان احترام به خلوت مسی و در آرامش گذاشتن او بودند. 

طبق گزارش روزنامه اوله، مسی برای بازیهای تیم ملی کشورش مقابل ونزوئلا (درمادرید) و مصاف با مراکش در رباط دوباره پیراهن آرژانتین را به تن خواهد کرد. گویا علاوه بر او، آنخل دی ماریا هم دوباره به تیم ملی آرژانتین بازخواهد گشت.

6363