سرنخهای جدید از سالا: یافتن صندلی های هواپیما در ساحل

سرنخهای جدید از سالا: یافتن صندلی های هواپیما در ساحل

سایت رسمی فوتبالی- برخی رسانه های بریتانیایی در گزارش هایی به این نکته اشاره کرده اند که بقایای هواپیمایی که روز دوشنبه هفته گذشته مفقود شده بود را در ساحلی در کشور فرانسه یافته اند.

این در حالی است که در روزهای اخیر جستجوهای فراوانی برای یافتن اثری از این هواپیما انجام شده بود و حالا تیم مسئول جستجو به این بقایا رسیده است. از صبح روز سه شنبه یک شرکت خصوصی با همکاری مقامات بین المللی از جمله گروه ملی امنیت حمل و نقل وارگان هایی از فرانسه و آرژانتین درحال جستجو برای یافتن آثاری از این هواپیما بودند.

حالا یکی از این سازمانها بیانیه ای منتشر کرده:« بعد از انجام بررسی های ابتدایی مشخص شد که احتمالا این صندلی ها متعلق به هواپیمای مفقود شده هستند.» 

این صندلی ها در ساحلی نزدیک به منطقه سورتایونویل در شمال  غربی فرانسه پیدا شدند. دپارتمان تحقیقات سوانح هوایی انگلیس هم روز چهارشنبه اعلام کرد که بعد از پیدا شدن این صندلی ها در سواحل فرانسه، آنها با استفاده از زیردریایی جستجوهایی را برای یافتن امیلیانو سالا و خلبان هواپیما آغاز خواهند کرد. آنها حالا بخش های مشخصی از دریا را تعیین کرده اند تا جستجوها را از آن منطقه آغاز کنند ولی به خاطر شرایط نامساعد جوی، جستجوها در روزهای پایانی هفته انجام خواهد شد و طبق گفته این سازمان حدودا سه روز زمان خواهد برد.



2 صندلی در ساحل فرانسه پیدا شده و طبق تحقیقات ابتدایی این صندلی ها احتمالا متعلق به هواپیمای Piper PA-45 مالیبو است که در هنگام پرواز دوشنبه گذشته (21 ژانویه) از نانت به کاردیف و در هنگام عبور از کانال مانش، ناگهان ارتباط راداری اش را از دست داد. در این هواپیما تنها 2 نفر،  امیلیانو سالا و خلبان پرواز حضور داشتند. در طول هفته اخیر جستجوهای زیادی برای یافتن آنها انجام شد که سرانجامی نداشت و درنهایت تیم جستجو دست از کوشش کشیدند.

اما خانواده سالا با همکاری بنیادهای خیریه و کمک چهره های سرشناس فوتبالی، یک شرکت خصوصی را به خدمت گرفته تا برای یافتن اثری از این هواپیما بکوشند.

6363