کریم بنزما در صدر جدول دقایق حضور مهاجمان فوتبال اروپا در زمین

کریم بنزما در صدر جدول دقایق حضور مهاجمان فوتبال اروپا در زمین

سایت رسمی فوتبالی - کریم بنزما، مهاجم رئال مادرید، در صدر جدول بیشترین دقایق حضور مهاجمان فوتبال اروپا در زمین قرار گرفته است. 

به گزارش فوتبالی، بنزما همیشه نقش مهمی برای رئال مادرید داشته اما این فصل او بیش از همیشه حضور تعیین کننده در زمین داشته است. این بازیکن فرانسوی در دیدار برابر اسپانیول دو گل به ثمر رساند تا بسیاری از مردم بر این باور باشند که این فصل بهترین نسخه از بنزما از سال 2009 و حضور او در پایتخت اسپانیاست. او پس از بازی گفته بود که حس می کند شماره 9 ای است که قلب و روح یک شماره 10 را با خود دارد. اهمیت بنزما برای مادرید در این فصل اثبات شد. او از 3180 دقیقه ممکن 2607 دقیقه در زمین حضور داشته است. بازی برابر اسپانیول سی و پنجمین بازی فصل بود و او تنها در دو بازی غایب بوده، بازی برگشت کوپا دل ری برابر ملیا و لگانس. در 5 لیگ برتر اروپا هیچ مهاجم دیگری بیشتر از او در زمین حضور نداشته است. بنزما در دیدار برابر رئال بتیس با شکستگی انگشت کوچک دست خود مواجه شد اما حاضر به عمل نشد. او پس از بازی مدعی شده بود که در طول دیدار درد می کشید اما وقتی توپ حرکت می کند همه چیز را فراموش کرده است. این بازیکن 31 ساله مانند سوارز در این فصل 15 گله است اما سوارز 6 بازی کمتر از او انجام داده است. 

پنج بازیکن اول فهرست بیشترین حضور مهاجمان فوتبال اروپا در زمین عبارتند از:  کریم بنزما / رئال مادرید ( 2607 دقیقه )، کوریا / اتلتیکو مادرید ( 2506 )، آنتوان گریزمان / اتلتیکو مادرید ( 2455 )، جرارد مورنو / ویارئال ( 2426 )، محمد صلاح / لیورپول ( 2303 )

1070