طالقانی: همسر من با هزینه شخصی ام همراه من به امارات آمد

طالقانی: همسر من با هزینه شخصی ام همراه من به امارات آمد

وبسایت رسمی فوتبالی- عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: همسر من با هزینه شخصی ام همراه من به امارات آمد و ریالی از هزینه های فدراسیون در این باره صرف نشد.

به گزارش فوتبالی، عبدالکاظم طالقانی درباره اظهارات امیر قلعه نویی عنوان کرد: متاسفم بگویم برخی متاسفانه عادت دارند در هر شرایطی اهداف خود را پیگیری کنند و در این میان برای شان اهمیت ندارد که این اتفاق با فحاشی و توهین باشد یا تهمت و افترا.در این میان در لغت نامه این افراد،شادی مردم مفهومش می شود خیانت و اینکه تیم ملی باعث تحسین جهانیان می شود ناراحتی به بار می آورد. این مباحثی است که مردم به طور کامل می دانند و هرگز افراد نمی توانند با نقاب پشت امیال شخصی شان پنهان شوند.


وی ادامه داد:ظاهرا برخی افراد قافیه برای شان تنگ آمده که ناچار به بیان مباحث غیر واقعی می شوند.در حالیکه دیدیم در این چند روز استخوان خرد کرده های فوتبال مملکت مانند داریوش مصطفوی و محمد دادکان از تیم ملی و مسولان فدراسیون تمجید کردند اما اینک می بینیم که برخی متاسفانه اغراض شخصی 10 ساله شان را همچنان رها نکرده اند و می خواهند در قالب حرف های پر زرق و برق مباحث شخصی شان را پیش ببرند.با این وجود شک ندارم مردم همه را در این فوتبال می شناسند.


عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: توضیح کوتاهی داشته باشم که همسر من با هزینه شخصی ام همراه من به امارات آمد و ریالی از هزینه های فدراسیون در این باره صرف نشد. البته حالا که صحبت از شفاف سازی است بد نیست برخی درباره درآمدهای آنچنانی شان هم اطلاع رسانی کنند که مشخص شود هزینه حضور همراهان شان در اردوها و سفرهای تیم ها را چه کسی می پردازد.


طالقانی تصریح کرد: من ریالی درآمد از فدراسیون فوتبال و هیات فوتبال ندارم و از این بابت افتخار می کنم.امیدوارم روحیه راست و رک بودن با مردم و پرهیز از نمایش به کل فوتبال ما تسری یابد.

9697