تلاش کریس رونالدو برای امتداد رکورد حیرت آورش در سری آ

تلاش کریس رونالدو برای امتداد رکورد حیرت آورش در سری آ

سایت رسمی فوتبالی- کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس یک مهاجم ذاتی است و با گذر زمان او بهتر و بهتر می شود. گلزن شماره یک یووه در رقابت های این فصل سری آ نمایش های خیره کننده ای را به اجرا گذاشته است و شامه بالای گلزنی اش را در لیگ ایتالیا نیز به رخ حریفان می کشد.

این درحالی است که از حضور کریس در یووه تنها شش ماه می گذرد ولی این ستاره پرتغالی در طول همین مدت زمان کوتاه نیز رد پایش را در سری آ به جای گذاشته است.

او درطول این مدت تبدیل به اولین بازیکن تاریخ سری آ شد که در هشت بازی متوالی خارج از خانه موفق به گلزنی شده است و این حکایت از قدرت بالای کریس در زمینه گلزنی دارد. رونالدو در بازی های خارج از خانه تیمش مقابل فروزینونه، اودینزه، امپولی، میلان، فیورنتینا، تورینو، آتالانتا و لاتزیو به گل رسید تا این رکورد جالب توجه را به نام خودش ثبت کند.

حالا چالش پیش روی این است که با گلزنی در بازیهای آتی تیمش در خارج از خانه، رکورد خوبش راادامه داده و نامش را در تاریخ فوتبال ایتالیا جاودان کند.بازی خارج از خانه بعدی یووه در روز 10 فوریه، مقابل ساسوئولو، تیم یازدهم جدول سری آ برگزار خواهد شد و بعد از آن، بینکونری در روز 23 فوریه در دیداری خارج از خانه مقابل بولونیا، تیم هجدهم جدول سری آ به میدان خواهد رفت.

از آن تاریخ به بعد کار برای کریس رونالدو سخت خواهد شد؛ چرا که بازی خارج از خانه بعدی تیمش، مصاف با ناپولی تیم دوم جدول سری آ در شهر ناپل خواهد بود که بی تردید یک بازی سخت برای بینکونری به حساب می اید و گلزنی در آن بازی اصلا کار ساده ای نخواهد بود. چرا که ناپولی در حال حاضر سومین تیم سری آ است که بعد از یوونتوس و اینترمیلان کمترین گلها را دریافت کرده است.

البته بسیاری از گلهای این فصل کریس برای یووه ، گلهای سرنوشت سازی نبودند ومنجر به کسب امتیاز برای تیمش نشدند. او در بازی با فروزینونه که با برد 2-0 یووه به پایان رسید، یک گل زد؛ در بازی با اودینزه (2-0) گل دوم تیمش را به ثمر رساند و در بازی با میلان (0-2) هم یکی از گلهای تیمش را به ثمر رساند و در شب برد 0-3 مقابل فیورنتنیا هم به گل رسید.

اما به عنوان مثال دوگلی که او دربازی با امپولی وارد دروازه حریف نمود، باعث برد 2-1 یووه گردید. گل کریس مقابل تورینو (1-0) هم سه امتیاز ارزشمند را به حساب بینکونری واریز کرد و از جمله دیگر گلهای امتیاز آور کریس می توان به گلزنی او مقابل آتالانتا (2-2) و درمصاف با لاتزیو که با برد 2-1 یووه به پایان رسید اشاره کرد.

حالا تعداد گلهای خارج از خانه کریس با پیراهن یووه به عدد10 رسیده است و یوونتوس به لطف درخشش کریس با 51 امتیاز و فاصله 11 امتیازی با ناپولی رده دومی، در صدر جدول سری آ قرار دارد.

6363