اعتراف سمیرنصری در مورد دارویی که تست دوپینگش را مثبت کرد

اعتراف سمیرنصری در مورد دارویی که تست دوپینگش را مثبت کرد

سایت رسمی فوتبالی- سمیر نصری بازیکن فرانسوی دنیای فوتبال که بعد از سپری کردن روزهای سخت محرومیت، حالا دوباره به زمین چمن بازگشته و دربازار نقل و انتقالات زمستانی به تیم وستهم پیوسته است، صحبتهای جالب توجهی را برزبان آورده.او در گفتگو با اکیپ انکت، کانال روزنامه اکیپ، درمورد محرومیت طولانی مدتی که به خاطر اتهام دوپینگ گریبانگیرش شده بود اظهار نظر کرده.

این اولین بار از سال 2017 به بعد است که نصری با یک رسانه به گفتگو می پردازد. این بازیکن 31 ساله و فرانسوی که چند ماه پیش پدر شده، حالا قصد دارد تا در وستهم بازگشت دوباره ای به دنیای فوتبال داشته باشد و دوباره به روزهای اوج بازگردد و به دور از حاشیه ها فوتبالش را دنبال کند.

صحبتهای نصری بخشی از مستندی بود که روز دوشنبه از کانال اکیپ پخش شد؛ دراین مستند به بررسی شخصیت و سایه و روشنهای زندگی نصری پرداخته شده و  درعین حال او به این نکته اشاره کرده که واقعیت ماجرایی که منجر به محرومیت طولانی مدت او از دنیای فوتبال با اتهام دوپینگ شد، چه بوده. نصری در بخشی از صحبتهایش گفت:« من می خواهم زندگی کنم؛ الان دیگر آن بچه کوچولوی احمق نیستم.»

در جریان این مستند، حتی برخی از اعضای خانواده نصری هم به صحبت می پردازند؛ ملک، برادر سمیر نصری در مورد او گفته:« برادرم فردی فروتن، ساده و سخاوتمند است.» و پس از آن خود سمیر نصری که سابقه بازی برای مارسی، آرسنال و منچسترسیتی را درکارنامه می بیند، با مروری بر ماجرای دعوت نشدنش به اردوی تیم ملی فرانسه گفته:«تقصیر دشان نبود» 

دربخشهایی از این مستند سمیر نصری نمی تواند خودش را کنترل کند و زیر گریه می زند واشک ریزان، ماجرایی که باعث شد آزمایش دوپینگ او مثبت اعلام شود را تعریف می کند:« سال نوی 2016 میلادی با خانواده ام به تعطیلات رفته بودیم؛ من مریض شدم و دو روز حتی از اتاقم در هتل خارج هم نشدم؛ دائم بالا می آوردم و سردرد داشتم. یکی از دوستانم که نتوانسته بود برای من پزشک معالجی بیابد، برای من درمورد یک کلینیک صحبت کرد و من فقط به او پاسخ مثبت دادم. من قوانین آنتی دوپینگ را نمی دانستم و حالا به جوانان توصیه می کنم که وقتی کتاب قوانین و مقررات را در اختیارشان می گذارند، آن را کامل و دقیق مطالعه کنند.»

6363