ادای احترام آرسنال به سالا، بازیکن مفقود شده کاردیف

ادای احترام آرسنال به سالا، بازیکن مفقود شده کاردیف

سایت رسمی فوتبالی- باشگاه آرسنال در جداول منتشر شده که حاوی برنامه رسمی دیدار این تیم مقابل کاردیف سیتی بود، در یک رفتار دوست داشتنی، نام امیلیانو سالا، بازیکن جدید و مفقود شده کاردیف را در این بروشور قرار داده بود.

این درحالی است که چندی پیش امیلیانو سالا قراردادی را با باشگاه کاردیف سیتی به امضا رسانده بود و در سفر از نانت به کاردیف، هواپیمای حامل او از مدار خارج شد و هنوز و درحالی که بیش از یک هفته از این اتفاق تلخ گذشته است، خبری از این بازیکن آرژانتینی نیست. به احتمال قریب به یقین هواپیمای حامل این بازیکن آرژآنتینی سقوط کرده ولی هنوز اثری از بقایای هواپیما یافت نشده است و این اتفاقی تلخ برای فوتبال اروپا و به ویژه دو باشگاه کاردیف و نانت به حساب می آید.

اما به رغم این اتفاق تلخ، کاردیفی ها راه دیگری به جز حضور در بازی هایشان ندارند. این تیم در بازی این هفته لیگ برتر انگلیس در دیداری خارج از خانه مقابل آرسنال به میدان رفت و توپچی های لندنی در یک اقدام زیبا و دلنشین به نشانه بزرگداشت امیلیانو سالا، نام این بازیکن آرژآنتینی را به صورت نمادین در لیست تیم کاردیف قرار دادند.


اگرچه جستجوها به صورت رسمی برای یافتن اثری از این هواپیمامتوقف شده است ولی اعضای خانواده سالا با هزینه شخصی در حال جستجو در کانال مانش هستند تا بتوانند اثری از این بازیکن و هواپیمای حامل او بیابند. البته بسیاری از فوتبالیست های سرشناس دنیا هم با جمع آوری مبالغی به کمک این خانواده آرژآنتینی شتافته اند و حالا یک کمپانی خصوصی مسئولیت جستجو برای یافتن اثری از این هواپیما را آغاز کرده و انتظار می رود که تا روزهای آتی خبر جدیدی دراین رابطه منتشر شود.

6363