پاسخ قاطع ایگواین به وزیر ایتالیایی: موفقیت من عده ای را ناراحت کرده

پاسخ قاطع ایگواین به وزیر ایتالیایی: موفقیت من عده ای را ناراحت کرده

سایت رسمی فوتبالی – متئو سالوینی، وزیر کشور ایتالیا که یکی از هواداران سرسخت باشگاه میلان است، اخیرا با انتشار پستی، گونزالو ایگواین مهاجم آرژانتینی دنیای فوتبال را خائن خوانده بود و ابراز امیدواری کرده بود تا دیگر او را نبیند. 

ایگواین که اخیرا پس از ترک میلان، به باشگاه چلسی منتقل شده، حالا خیلی شیک و قاطع پاسخگوی انتقادات تند وزیرکشور ایتالیا شده است. ایگواین با انتشار تصویری از خودش با پیراهن چلسی، پیغام بلندبالایی در اینستاگرام نوشته:« اگر درمورد فردی بد صحبت می کنند، او باید احساس غرور کند؛ چون این نشان دهنده آن است که زندگی اش مهمتر از فرد منتقد است. وقتی تو با کسی در نمی افتی، روی کارهای خودت تمرکز می کنی و به اهداف مشخصی می رسی، انگار عده ای را ناراحت می کنی. یعنی اشتیاقی که برای  رسیدن به آن جایگاهی که تو درآن هستی وجود دارد، باعث می شود که به جای تلاش کردن و تمرکز کردن برای رسیدن به این جایگاه، به سراغ بد حرف زدن در مورد سایرین بروند. شب همگی به خیر!»


این پاسخ قاطع و در عین حال مودبانه ایگواین احتمالا خطاب به انتقادهای اخیر وزیر کشور ایتالیا از او بود. آقای سالوینی درعین حال از ایگواین خواسته تا دیگر به ایتالیا بازنگردد. او در گفتگو با رادیو آر.تی.ال در مورد ایگواین گفته بود:« خوشحالم که ایگواین از میلان رفت. امیدوارم که دیگر هرگز او را در میلان نبیم. او رفتار مناسبی نداشت. من از خائنین خوشم نمی آید. قطعا میلان بدون ایگواین رقابتی تر خواهد شد.»

6363