بنفیکا وکنار گذاشتن بازیکن مدنظر رئال، به دلیل بی انضباطی های متوالی

بنفیکا وکنار گذاشتن بازیکن مدنظر رئال، به دلیل بی انضباطی های متوالی

سایت رسمی فوتبالی- سران باشگاه رئال مادرید این روزها توجه خود را بر روی مهاجم 21 ساله و صربستانی به نام لوکا جوویچ قرار داده اند. این بازیکن درحال حاضر به صورت قرضی از بنفیکا به اینتراخت فرانکفورت منتقل شده و دراین باشگاه آلمانی توپ می زند.

البته این باشگاه آلمانی این حق را دارد که با پرداخت 5 میلیون یورو جوویچ را از بنفیکا خریداری کند و به احتمال قریب به یقین همین اتفاق هم رخ خواهد داد. چرا که اطمینان دارند که به زودی می توانند با فروش این بازیکن جوان به باشگاه های بزرگ، درآمد هنگفتی داشته باشند و حالا خیلی ها مدیران بنفیکا را به خاطر آنکه شانس درآمدزایی از چنین بازیکن توانایی را از دست داده اند، سرزنش می کنند.

اما طرفداران بنفیکا کاملا به یاد دارند که چه اتفاقاتی باعث شد تا مسئولان این باشگاه، به سادگی به جوویچ اجازه جدایی دهند و او را از تیمشان کنار بگذارند.

جوویچ در سن 18 سالگی به بنفیکا پیوست و مسئولان این باشگاه پرتغالی در ابتدا تصمیم گرفتند تا او با تیم بی باشگاه به تمرین بپردازد. این تصمیم اصلا به مذاق این مهاجم جوان خوش نیامد؛ چرا که مطمئن بود که می تواند به موفقیتهای زیادی در دنیای فوتبال برسد. او که در باشگاه پرتغالی حس مهم بودن نمی کرد، تدریجا وارد حاشیه شد و باعث شد تا مدیران بنفیکا به این نتیجه برسند که او بازیکن منضبطی نیست. در طول آن مدت دائما گلایه هایی به مسئولان بنفیکا می رسید که جوویچ شبها به میهمانی های شبانه می رود وانگیزه ای برای تمرین کردن ندارد. 

درپی مصدومیتهای پی در پی مهاجمان بنفیکا، سران باشگاه تصمیم گرفتند تا جوویچ را به تیم اصلی ببرند و به نظر می رسید که همان فرصتی که او درانتظارش بود، فراهم شده است. اما دقایقی قبل از شروع بازی، این بازیکن جوان در شهرک ورزشی تیمش حضور یافت و گفت که به دلیل برخورد پایش به دیواره استخر خانه اش، از ناحیه پا احساس ناراحتی می کند. این خبر دررسانه های پرتغالی بازتاب چندانی نیافت؛ چون او بازیکن چندان صاحب نامی نبود ولی روی ویتوریا، سرمربی وقت تیم، از رئیس باشگاه خواست تا با جدایی این بازیکن موافقت کند.

همان زمان بود که سران اینتراخت فرانکفورت از راه رسیدند و او را به صورت قرضی به خدمت گرفتند. تمام کسانی که جوویچ را می شناسند، از مهارتهای فوتبالی او تعریف زیادی می کنند. او در25 دیداری که تابه اینجای فصل برای اینتراخت برگزار کرده، 18 گل به ثمر رسانده و آمار خیره کننده ای را به نام خودش ثبت کرده.

یکی از مسئولان بنفیکا دراین رابطه گفته:« آدی هاتر، سرمربی اینتراخت باعث رشد و بهبود جوویچ شده است.»

این اولین باری نیست که سران بنفیکا به سادگی یک بازیکن ارزشمند را از دست می دهند؛ چندی پیش درمورد کریستانته، بازیکن فعلی رم هم اتفاق مشابهی رخ داده بود. آنها به او اعتماد نداشتند و قرضی به آتالانتا واگذارش کردند. سران آتالانتا با پرداخت 4میلیون یورو او را خریدند و به قیمت 25 میلیون یورو به رم فروختند.

6363