دیدار مدیربرنامه های خوان ماتا با مدیران بارسا

دیدار مدیربرنامه های خوان ماتا با مدیران بارسا

سایت رسمی فوتبالی- طبق گزارش منتشره در روزنامه سان، مدیربرنامه های خوان ماتا، ستاره اسپانیایی منچستریونایتد، با مدیران بارسا دیدار کرده است. طرفین برای انتقال ماتا به بارسلونا در بازار نقل و انتقالات تابستانی و به عنوان بازیکن آزاد، در حال مذاکره هستند.

قرارداد فعلی خوان ماتا با منچستریونایتد در پایان این فصل به اتمام می رسد و او می تواند به عنوان بازیکن آزاد و مجانی به بارسلونا منتقل شود؛ البته به شرطی که روند مذاکرات به خوبی پیش برود. 

در این میان تیمهای دیگری از جمله یوونتوس، پاری سن ژرمن و آرسنال نیز برای جذب ماتا ابراز تمایل کرده اند و سران یونایتدهم تمایل زیادی دارند تا قرارداد او برای یک سال دیگر تمدید کنند.

ماتا هشتمین فصل حضورش در لیگ برتر و ششمین فصل حضور در منچستریونایتد را پشت سرمی گذارد. او قبل از انتقال به منچستریونایتد بین سالهای 2011 تا 2014 برای چلسی بازی می کرد و قبل از آن در بین سالهای 2007 تا 2011 برای والنسیا بازی می کرد. او در ژانویه سال 2014 با قراردادی که تا ژوئن سال 2019 اعتبار دارد، به رختکن شیاطین سرخ پیوسته بود.

او تا به امروز 208 بازی با پیراهن منچستریونایتد برگزار کرده و 44 گل به ثمر رسانده و 35 پاس گل داده و اوله گونار سولسشر سرمربی جدید یونایتد هم روی او در بازی های تیمش حساب باز می کند.

6363