وحید شیخ‌ویسی: برای یک شروع خوب باید استقلال را ببریم/ در برخی گل‌های خورده مقصر بودم

وحید شیخ‌ویسی: برای یک شروع خوب باید استقلال را ببریم/ در برخی گل‌های خورده مقصر بودم

وب سایت رسمی فوتبالی- وحید شیخ‌ویسی، دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان مدعی است در گل‌های خورده این تیم در دیدارهای اخیر فقط در برخی از گل‌ها مقصر بوده.

به گزارش فوتبالی، وحید شیخ‌ویسی در گفت‌وگویی وضعیت تیم پیکان را مطلوب خواند و گفت: در باشگاه ما همه چیز خوب پیش می‌رود. در این مدت هم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازی‌های دوستانه هم به اعضای کادر فنی کمک کرد تا آشنایی بیشتری با شرایط بازیکنان پیدا کنند. ما در نیم‌فصل دوم برای نتیجه گرفتن کار سخت‌تری در پیش داریم، ولی بچه‌ها انگیزه زیادی دارند تا نتایج نیم‌فصل اول، خصوصاً شش باخت پیاپی را جبران کنیم.

وی در مورد اولین بازی تیمش در نیم‌فصل دوم لیگ برتر که مقابل استقلال تهران خواهد بود، خاطر نشان کرد: ما از تقابل با استقلال در اولین بازی استقبال می‌کنیم و اتفاقاً خوب است که بازی‌های سخت را در همین ابتدا انجام می‌دهیم. ما برای یک شروع خوب در نیم‌فصل دوم، باید استقلال را ببریم. می‌دانیم که بازی سختی داریم، ولی اگر استقلال را ببریم قطعاً روحیه و انگیزه بازیکنان برای ادامه بازی‌ها بالاتر خواهد رفت.

دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان راجع به اینکه آیا از عملکرد خودش در نیم‌فصل اول راضی بود، اظهار داشت: ما در 10 بازی ابتدایی چهار گل خوردیم، ولی به یکباره تیم اُفت کرد و گل‌های زیادی خوردیم. در برخی از گل‌ها هم مقصر بودم و شرایط می‌توانست برای من و تیم بهتر باشد. امیدوارم که در نیم‌فصل دوم تمامی بازیکنان عملکرد بهتری داشته باشند و تیم هم نتایج بهتری بگیرد.

7655