اتهام بزرگ روزنامه قطری به امارات: توطئه‌ها، دسیسه‌ها و رشوه

اتهام بزرگ روزنامه قطری به امارات: توطئه‌ها، دسیسه‌ها و رشوه

وبسایت رسمی فوتبالی- روزنامه قطری قبل از دیدار حساس برابر امارات به انتقاد تند از کشور میزبان پرداخت و اتهام‌های تندی را علیه آنها مطرح کرد.

به گزارش فوتبالی به نقل از استاد الدوحه، تیم ملی فوتبال قطر عملکرد درخشانی در جام ملت‌های آسیا داشته و توانسته برای نخستین بار در تاریخ خود به نیمه نهایی راه پیدا کند.

قطر در دیدار حساس نیمه نهایی باید سه شنبه به مصاف امارات میزبان برود. این دیدار درحالی برگزار می‌شود که این دو کشور عربی در یکی دو سال اخیر دچار تنش سیاسی بوده‌اند و اصلاً رابطه خوبی با هم ندارند و این باعث شده تا بازی از حساسیت بالایی برخوردار باشد.

بر همین اساس، روزنامه قطری استاد الدوحه تیتر عجیبی را در صفحه نخست خود انتخاب کرد. تیتری که بسیار توهین آمیز است و باید منتظر پاسخ اماراتی‌ها هم بود.

استاد الدوحه با تیتر"توطئه‌ها، دسیسه‌ها و رشوه" از دست‌های پشت پرده و خبیث اماراتی‌ها برای ضربه زدن به قطر سخن به میان آورد و نوشت: جام ملت‌های هفدهم که به میزبانی امارات برگزار می‌شود بار دیگر چهره زشت امارات و تلاش آنها برای دخالت دادن سیاست در ورزش را به نمایش گذاشت. آنها با انواع روش‌ها برای ضربه زدن به ما استفاده می‌کنند از رشوه دادن گرفته تا توطئه پردازی.

در ادامه این گزارش آمده است: اماراتی‌ها از ورود سعود المهندی نایب رئیس فدراسیون فوتبال قطر و همچنین کنفدراسیون فوتبال آسیا جلوگیری کردند، همچنان که بن زائد قبل از دیدار قطر برابر عراق در اقدامی عجیب به ۹۷ خبرنگار و گزارشگر عراقی رشوه داد. اماراتی‌ها هجمه رسانه‌های را علیه بسام الروای به راه انداخته‌اند و می‌خواهند حضور او را در تیم ملی قطر غیر قانونی جلو دهند و همچنین به رفتارهای زشت خود ادامه می‌دهند.



9697