لیزارازو: نیمار شکننده است؛ او مدافعان حریف را کلافه می کند

لیزارازو: نیمار شکننده است؛ او مدافعان حریف را کلافه می کند

سایت رسمی فوتبالی- لیزارازو قهرمان اسبق فوتبال فرانسه که با پیراهن خروس ها به قهرمانی جام جهانی 1998 و یورو 2000 رسیده بود در گفتگو با تله فوت در مورد شرایط نیمار در تیم پاری سن ژرمن اظهارنظر کرده است.

او در جریان این گفتگو به آنالیز فوتبال این ستاره برزیلی پرداخت. نیمار در بازی اخیر تیمش مقابل استراسبورگ در جام حذفی فوتبال فرانسه با مصدومیتی از ناحیه انگشت پای راستش روبرو شد و فعلا برای مدتی از میادین ورزشی به دور خواهد بود.

این مصدومیت دقیقا در ناحیه ای رخ داد که تقریبا یک سال پیش نیز برای نیمار اتفاق افتاده بود و باعث شده بود تا او زیر تیغ جراحی برود؛ او نهایتا در آستانه برگزاری جام جهانی به روزهای اوجش بازگشت و توانست برزیل را در جام جهانی روسیه همراهی کند.

لیزارازو در این رابطه گفت:« واکنش بازیکنان استراسبورگ در مورد مصدومیت نیمار را درک می کنم ولی شیوه ای که آنها نسبت به این مصدومیت واکنش نشان دادند را نمی فهمم. ما از نحوه دفاع پاری سن ژرمن انتقاد می کنیم؛ ولی این بحث هم مطرح است که نیمار گاهی وقتها بیش از حد بازیکنان حریف را تحریک می کند و این مدافعان تیم های حریف را ناراحت و کلافه می کند؛ نیازی به انجام این کارها نیست؛ گاهی وقتها شاید بازی کردن، کار ساده تری باشد؛ به ویژه در شرایطی که نیمار خیلی شکننده و ظریف است و سریعا مصدوم می شود.»


6363