ادعای جنجالی موراتا در آستانه پیوستن به اتلتیکو: به گذشته ام در رئال مادرید افتخار می کنم!

ادعای جنجالی موراتا در آستانه پیوستن به اتلتیکو: به گذشته ام در رئال مادرید افتخار می کنم!

سایت رسمی فوتبالی - آلوارو موراتا معتقد است که انتقاد هواداران به انتقال این بازیکن به دلیل حضورش در رئال مادرید طبیعی است اما تاکید کرد که به گذشته اش افتخار می کند. 

به گزارش فوتبالی، موراتای 26 ساله در آستانه ثبت قرارداد قرضی 1.5 ساله با قابلیت خرید با اتلتیکو مادرید است تا از باشگاه لیگ برتری چلسی جدا شود. این مهاجم در سال 2017 از رئال مادرید جدا شد تا به آبی پوشان لندنی بیپوندد اما در یک سال و نیم گذشته نتوانست درخشش مورد انتظار را در استمفوردبریج از خود نشان دهد. با حضور مائوریتزیو ساری روی نیمکت چلسی فرصت بازی چندانی به این بازیکن نرسید و او تصمیم گرفت بار دیگر به اسپانیا بازگردد. موراتا دوران ابتدایی فوتبال خود و زمانی که کودک بود را نیز در این تیم پشت سر گذاشته بود. بعضی از هواداران علاقه ای به حضور این بازیکن در ترکیب اتلتیکو مادرید ندارند و در جریان پیروزی 2 - 0 این هفته برابر ختافه با سر دادن شعارهایی، نارضایتی خود را ابراز کردند. 

با این حال موراتا آرام است و به گذشته خود در سانتیاگو برنابئو افتخار می کند. او در گفتگو با خبرنگاران حاضر در فرودگاه اظهار داشت: " از حضور در مادرید خوشحال هستم. روزها برای این موقعیت صبر کردم. بسیار خوشحال هستم و می خواهم همه چیز نهایی شود تا کار و تمرین را با هم تیمی هایم آغاز کنم. افرادی که همیشه در کنار من بودند، می دانند که امروز چه حسی دارم و چند روز اخیر چطور گذشته است. طبیعی است که مردم نظر خود را درباره پیوستن من به اتلتیکو پس از حضور در رئال مادرید داشته باشند. من می دانم که چه کاری می توانم انجام دهم. من در اتلتیکو فوتبال را شروع کردم. مردم می دانند من از کجا آمده ام. آنها تاریخچه من را می شناسند. گذشته، گذشته است و من به آن افتخار می کنم. "

1070