جنجال در مورد هزینه انتقال سالا؛ امتناع کاردیف از پرداخت مبلغ

جنجال در مورد هزینه انتقال سالا؛ امتناع کاردیف از پرداخت مبلغ

سایت رسمی فوتبالی - امیلیانو سالا قرار بود که دوشنبه گذشته به عنوان بازیکن جدید کاردیف سیتی معرفی شود اما هواپیمای وی ناپدید شد و تلاش ها برای پیدا کردنش نتیجه ای در بر نداشته است.

به گزارش فوتبالی، هواپیمای سالا از رادار محو شد و تلاش ماموران پلیس برای پیدا کردن اثری از وی و خانواده اش نتیجه ای در بر نداشته است. پلیس در حال حاضر جستجوها را متوقف کرده است هر چند که به لطف جمع آوری کمک های مالی به نظر می رسد که به زودی جستجوها از سر گرفته شود.

با این وجود دو باشگاه کاردیف سیتی و نانت در مورد مبلغ انتقال با هم به اختلاف خورده اند. باشگاه ولزی که نتوانست به صورت رسمی با سالا قرارداد ببندد از پرداخت 17 میلیون یوروی توافق شده برای انتقال وی امتناع وریزده است. باشگاه ولزی اعتقاد دارد که در مورد ناپدید شدن این بازیکن هیچ تقصیری نداشته اند چرا که آنها پرواز را برنامه ریزی نکرده بودند. باشگاه نانت نیز در نظر دارد که به علت دریافت نکردن پول از کاردیف شکایت کند. این در حالیست که باشگاه سابق سالا یعنی بوردو نیز اعتقاد دارد که باید به خاطر این انتقال 8.5 میلیون یورو بر اساس قرارداد دریافت کند و آنها نیز قصد شکایت از باشگاه کاردیف را دارند.

در حال حاضر باید دید که قرارداد امضا شده میان دو باشگاه کاردیف و نانت چگونه بوده است و در نهایت باشگاه کاردیف چه مبلغی را برای این بازیکن ناپدید شده خواهد پرداخت.