مهاجم داماش گیلان: برابر سایپا بازی سختی در پیش داریم

مهاجم داماش گیلان: برابر سایپا بازی سختی در پیش داریم

وب سایت رسمی فوتبالی- مهاجم تیم فوتبال داماش گیلان با اشاره به اینکه بازی سختی مقابل سایپا درپیش دارند گفت:بازیکنان برای پیروزی مقابل سایپا هم‌قسم شده و می‌خواهند داماش را برای دومین بار به فینال جام حذفی برسانند.

به گزارش فوتبالی،میلاد پورصف‌شکن در گفت‌وگویی با اشاره به بازی سنگین مقابل سایپا تهران اظهار کرد: تیم سایپا رقیب قابل‌احترامی بوده و از سرمربی بزرگی سود می‌برد، این تیم در فصل گذشته جواز حضور در مرحله حذفی جام باشگاه‌های آسیا را کسب کرده است و این نشان می‌دهد بازی سنگینی مقابل این تیم درپیش داریم.

وی با بیان اینکه بازیکنان برای پیروزی مقابل سایپا هم‌قسم شده‌اند گفت:هواداران داماش در طول فصل به‌خوبی از تیممان حمایت کردند و در سرما و گرما پشتیبان داماش بودند،تمام تلاشمان را برای پیروزی مقابل سایپا به کار گرفته و هوادارانمان را شادمان رهسپار خانه‌هایشان می‌کنیم.

مهاجم تیم فوتبال داماش گیلان با دعوت از هواداران برای حضور در ورزشگاه سردار جنگل افزود: حضور حداکثری هواداران نقش بسزایی در افزایش روحیه بازیکنان داشته و به کمک یار دوازدهممان می‌توانیم سایپای لیگ برتری را شکست دهیم.

پورصف‌شکن با اذعان به انگیزه بالای بازیکنان برای دیدار مقابل سایپا خاطرنشان کرد: صعود به فینال جام حذفی سکوی پرتابی برای بازیکنان بوده و یک افتخار برای تاریخ پرغرور داماش به شمار می‌آید، داماش پیش‌ازاین در فصل 86-87 سابقه حضور در فینال را داشته و می‌خواهیم برای دومین بار در تاریخ باشگاه به فینال صعود کنیم.

وی با اشاره به آمادگی بالای بازیکنان گفت: تیم‌مان در کوران مسابقات لیگ دسته دوم قرار داشته و تمرینات خوبی زیر نظر کادر فنی انجام داده‌ایم، برای دیدار مقابل سایپا با آمادگی کامل به میدان رفته و می‌خواهیم نشان دهیم حضورمان در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی اتفاقی نبوده است.

 دو تیم فوتبال داماش گیلان و سایپا تهران روز سه‌شنبه نهم بهمن‌ماه از ساعت 16 در ورزشگاه سردار جنگل رشت از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فصل 97-98 به قضاوت علی صفایی به مصاف یکدیگر می‌روند.

7655