دشمنی بارسلونا و PSG، به کام یونایتد می‌شود؟

دشمنی بارسلونا و PSG، به کام یونایتد می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه در هفته‌ها و روزهای گذشته، گزارش‌های زیادی درباره تلاش دو باشگاه پاری سن ژرمن و منچستریونایتد برای به خدمت گرفتن فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی بارسلونا، مطرح شده، روزنامه انگلیسی میرر در گزارشی مدعی شد مدیران بارسلونا قصد دارند در صورتیکه در نهایت تصمیم به فروش کوتینیو گرفتند، او را به پاری سن ژرمن واگذار نکنند بلکه تیم دیگری را به عنوان مقصد او انتخاب کنند. به این ترتیب، به نظر می‌رسد منچستریونایتد از این تصمیم مدیران ارشد بارسلونا سود خواهد برد.

با اینکه کوتینیو اعلام کرده از شرایط زندگی در بارسلونا راضی است اما با توجه به مشکلات او در ترکیب بارسا به نظر می‌رسد اگر شرایط برای او به همین شکل ادامه داشته باشد، ممکن است در پایان فصل، جدایی از غول کاتالان را در برنامه‌هایش بگذارد.

میرر می‌گوید بعد از انتقال دی‌یونگ به بارسلونا، پاری سن ژرمن مصمم است با به خدمت گرفتن کوتینیو از باشگاه بارسلونا انتقام بگیرد. چرا که PSG گمان می‌کرد دی‌یونگ به زودی به پاریس منتقل خواهد شد ولی ستاره جوان هلندی در نهایت از نوکمپ سر در آورد. رابطه بین این دو باشگاه از زمان انتقال نیمار به PSG پرتنش است و انتقال دی‌یونگ به بارسا بر این تنش‌ها افزوده است.

حالا میرر می‌گوید مدیران بارسا قصد دارند در صورتیکه در پایان فصل تصمیم به فروش کوتینیو بگیرند، او را به PSG واگذار نکرده و مقصد دیگری برایش انتخاب کنند. این بدون تردید به نفع منچستریونایتد خواهد بود که علاقه خود برای جذب کوتینیو را اعلام کرده است.