پیش بازی بایرن مونیخ - اشتوتگارت

پیش بازی بایرن مونیخ - اشتوتگارت

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امروز در خانه خود، در هفته نوزدهم بوندس‌لیگا به مصاف اشتوتگارت می‌رود و امیدوار است با پیروزی در این بازی فاصله‌اش با دورتموند صدرنشین را به شش امتیاز برساند. بایرن مونیخ در حال حاضر، با یک بازی کمتر در رتبه سوم جدول بوندس‌لیگا ایستاده است. در صورت پیروزی یا تساوی بایرن مقابل اشتوتگارت، بایرن از مونشن‌گلادباخ پیشی گرفته و در رتبه دوم خواهد ایستاد. بایرنی‌ها از این بازی پیروزی می‌خواهند تا فاصله‌شان با دورتموند را به شش امتیاز کاهش دهند.

اما نیکو کوواچ در کنفرانس خبری پیش از بازی اعلام کرد آرین روبن و فرانک ریبری برای این بازی آماده نخواهند شد و در زمین حضور نخواهند داشت. کورنتین تولیسو هم همچنان به دلیل مصدومیت شدید خود نمی‌تواند در ترکیب بایرن باشد.

اما از سوی دیگر با اینکه سرژ گنابری و جروم بواتنگ مصدوم نیستند، ولی به میدان رفتن آنها از آغاز بسیار بعید به نظر می‌رسد. تک مهاجم بایرن بدون تردید رابرت لواندوفسکی است. در سمت چپ به احتمال زیاد کینگزلی کومان بازی خواهد کرد. کوواچ در پست هافبک تهاجمی سه گزینه در اختیار دارد: لئون گورتزکا، توماس مولر و خامس رودریگز. یکی از گزینه‌های بسیار محتمل، بازی کردن خامس با شماره 10 خواهد بود، درحالیکه مولر در سمت راست او بازی می‌کند و گورتزکا به عنوان هافبک مرکزی پشت سر خامس خواهد بود.

در پست هافبک دفاعی مثل بازی قبلی شاهد حضور تیاگو آلاکانتارا و ژاوی مارتینز خواهیم بود. و در دفاع هم شاهد تغییر نخواهیم بود و بایرن با آلابا و کیمیش در سمت چپ و راست، و هوملس و سوله به عنوان دفاع‌های میانی به میدان خواهد رفت.