توخل: با غیبت نیمار و وراتی کنار می آییم

توخل: با غیبت نیمار و وراتی کنار می آییم

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در پیروزی 2-0 چهارشنبه شب پاری سن ژرمن مقابل استراسبورگ در جام حذفی فرانسه دچار آسیب دیدگی شد و باشگاه پاری سن ژرمن با انتشار بیانیه ای، تایید کرد که این مصدومیت، مشابه آسیب دیدگی فصل گذشته او مقابل المپیک مارسی، از ناحیه استخوان کف پاست. این در حالی که پی اس جی باید دو هفته دیگر در لیگ قهرمانان به مصاف منچستریونایتد برود.

توخل مطمئن است که مصدومیت نیمار چقدر جدی است اما علی رغم اینکه از این اتفاق ابراز ناراحتی کرد اما مطمئن است که تیمش می تواند با غیبت دو ستاره مصدومش، کنار بیاید.

او به خبرنگاران گفت:" ما این هفته اطلاعات بیشتری در مورد مصدومیت نیمار به دست می آوریم. درمان آغاز شده و باید ببینیم چطور پیش خواهد رفت.

من واقعا معتقدم که می توانیم شرایط را بدون وراتی و نیمار مدیریت کنیم. اکنون زمان تمرکز روی بازی با رن است و نه هیچ چیز دیگر.

نیمار و مارکو دو بازیکن کلیدی هستند اما باید به دنبال راه حل باشیم. ما تیم فوق العاده ای داریم و بازیکنان همیشه می توانند سرنوشت ساز شوند. مصدومیت ها از سر بدشانسی است. وقتی بازیکنان کلیدی را از دست می دهید، ناراحت کننده است اما کادر فنی ما بسیار باهوش است.

مارکو از نظر ذهنی قوی است. او هر روز سر وقت تمرین می کند. شرایط برای نیمار متفاوت است. او روز جمعه تحت درمان قرار گرفت. او ناراحت است، من هم خیلی ناراحتم. وحشتناک است که مصدومیت او برگشته اما ما تلاش می کنیم از صحبت در مورد مصدومیت او خودداری کنیم و در عوض، باعث خنده او شویم.

آنها بازیکنانی استثنایی با کیفیت فوق العاده هستند. ما غیبت آنها را احساس خواهیم کرد و جانشینی برای آنها نداریم، بنابراین پیدا کردن راه حل یک چالش است. هرچند، ما تیم قدرتمندی هستیم."