اسپالتی: نمی خواهیم پریشیچ را از دست بدهیم

اسپالتی: نمی خواهیم پریشیچ را از دست بدهیم

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اینتر این روزها کانون شایعات مختلف است و در راس همه، جدایی احتمالی ایوان پریشیچ از این باشگاه و انتقال او به آرسنال یا اتلتیکو قرار دارد. سدریک سوارش، دفاع راست پرتغالی ساوتهمپتون نیز در آستانه انتقال به اینتر قرار دارد. همچنین گفته می شود که دیگو گودین، مدافع اتلتیکو تست های پزشکی اینتر را پشت سر گذاشته است.

لوچانو اسپالتی، سرمربی اینتر در نشست خبری بازی با تورینو و در واکنش به اخبار و شایعات پیرامون تیمش گفت:

« شما خبرنگاران ماجرای سدریک را می‌دانید. همچنین وضعیت شیمه ورسالیکو(بازیکن قرضی از اتلتیکو) و محدودیت‌های یوفا را. در حال ارزیابی وضعیت با خود ورسالیکو و باشگاه اتلتیکومادرید هستیم و اینکه ببینیم بهترین گزینه برای این بازیکن چیست.

گودین؟ فکر نمی‌کنم که درست باشد در حال حاضر در این مورد صحبت کنیم چون باید روی کار با بازیکنان خودم تمرکز کنم. اجازه دهید خیلی جلو نرویم و در مورد فصل آینده صحبتی نکنیم.»

پریشیچ:« طبیعی است که مردم در جریان پنجره نقل‌وانتقالات در این مورد صحبت کنند چون پریشیچ بازیکن خوبی است. قطعا مردم در مورد بازیکنی که شانسی برای دریافت پیشنهاد ندارد، صحبتی نمی‌کنند. پریشیچ بازیکنی حرفه‌ای است و ما انتظار داریم به انجام کاری که نیاز است، ادامه دهد و حتی انتظارمان از او کمی بیشتر است.«