شوخی تلخ رابیو درمورد شرایطش در پی.اس.جی

شوخی تلخ رابیو درمورد شرایطش در پی.اس.جی

سایت رسمی فوتبالی- آدرین رابیو بازیکن میانی پاری سن ژرمن این روزها از تمرینات تیم اصلی این باشگاه کنار گذاشته شده و با تیم ذخیره ها تمرین می کند؛ آخرین باری که نام او در لیست بازیکنان فراخوانده شده پی.اس.جی قرار گرفته بود به روز پنجم دسامبر برمی گردد.

سران باشگاه پاری سن ژرمن بدین ترتیب این بازیکن جوان را تحت فشار قرار داده اند که یا قراردادش را با این تیم تمدید کرده و یا در بازار زمستانی به تیم دیگری برود. دراین میان رابیو با انتشار پستی در اینستاگرام با حال و روز این روزهایش شوخی کرده است. او بدین ترتیب پیغامی غیرمستقیم برای سران باشگاه ارسال کرده است.

رابیو با انتشار تصویری از خودش در باشگاه بدنسازی و درحال انجام تمرینات ورزشی نوشته:« تمرینات سخت و بازی ... نه فقط به شدت تمرین می کنم.»

قرارداد فعلی رابیو با پی.اس.جی در روز سی ژوئن به پایان خواهد رسید و گمانه زنی هایی درمورد احتمال انتقال او به بارسلونا به گوش می رسد. او در حال حاضر درانتظار آن است تا تکلیفش با باشگاه پاری سن ژرمن روشن شود. بعد از آنکه مسئولان باشگاه پاریسی به او دستور دادند تا با تیم پایه ای به تمرین بپردازد، او نسبت به این موضوع به مقامات لیگ فرانسه شکایت کرد و مقامات قضایی حالا نسبت به شرایط رابیو دست به کار شده اند.

از زمانی که رابیو اعلام کرد که قصد تمدید قراردادش با پی.اس.جی را ندارد، توخل به دستور مدیران باشگاه، دیگر نام او را در لیست بازیکنان فراخوانده شده تیم قرار نداد و آخرین باری که او در لیست بازیکنان تیمش قرار گرفت روز 5 دسامبر بود. توخل روز شنبه در کنفرانسی خبری در آستانه دیدار تیمش با رن در لیگ یک حضور خواهد یافت و قطعا سوالاتی درمورد شرایط رابیو  از او پرسیده خواهد شد.

6363