خشم پدر نیمار از مصدومیتهای پسرش: نیمار شانس آورد ویلچرنشین نشد

خشم پدر نیمار از مصدومیتهای پسرش: نیمار شانس آورد ویلچرنشین نشد

سایت رسمی فوتبالی- پدر نیمار ستاره برزیلی باشگاه پاری سن ژرمن از مصدومیتی که اخیرا گریبانگیر پسرش شده بسیار خشمگین به نظر می رسد . او با انتشار پستی در اینستاگرام، به مصدومیتهایی که در سالهای اخیر برای پسرش رخ داده اشاره کرده و از نیمار در مقابل کسانی که او را متمارض نامیده اند دفاع کرده است.

پدر نیمار با انتشار پستی در اینستاگرام به انتقاد از کسانی که خطاهای خشنی روی پسرش مرتکب می شوند پرداخته است. برخی از این خطاهای خشن باعث مصدومیت نیمار و دوری چند هفته ای او از میادین ورزشی شده اند. در بازی چهارشنبه شب پاری سن ژرمن در جام حذفی فرانسه و در مصاف با استراسبورگ بود که نیمار از ناحیه پای راست مصدوم شد. 

این مصدومیت دقیقا در همان ناحیه ای رخ داده که فصل گذشته باعث شد تا نیمار زیر تیغ جراحی رفته و سه ماهی از میادین ورزشی به دور بماند. البته نیمار کمی قبل از آغاز رقابتهای جام جهانی 2018 به روزهای اوج بازگشت و توانست در روسیه برای تیم ملی برزیل به میدان برود.

در جام جهانی 2014 برزیل هم نیمار در پی خطای خشن زونیگا با شکستگی یکی از مهره های کمرش روبرو شد و مصدومیتی شدید او را چند ماهی از میادین ورزشی به دور نگاه داشت. 

در متنی که پدر نیمار در اینستاگرامش نوشته می خوانیم:« 

جام جهانی 2014 

یک خطای بیجا و بی دلیل. همه ما باید سرنوشت را بپذیریم و هیچ کاری نمی توان انجام داد. فکر می کنیم، دعا می کنیم و به این جمع بندی می رسیم که پسرم خوش شانس بوده؛ چون ممکن بود در پی یکی از این خطاها ویلچر نشین شود ولی به لطف خدا این اتفاق رخ نداد و او همچنان در میادین فوتبال حضور دارد.


جام جهانی 2018

خطا برروی قوزک پای نیمار وقتی بازی درجریان نبود. گفتند که خطایی نبوده و نیمار تمارض کرده؛ تکنولوژی وار وجود داشت؛ همه دنیا صحنه را دیدند ولی در نهایت نیمار مقصر شناخته شد

جام حذفی فرانسه سال 2019

4 خطای متوالی در یک صحنه! تا جایی که توانستند تعادل نیمار را برهم زده و درنهایت او مصدوم شد.

اگر پسر من زمین بیفتد، او را شیرجه رو و متمارض می نامند. اگر او برای محافظت از خطاهای حریفان در برود، او را متمارض می نامند. خدای من. این وحشتناک است.

من سالهاست که پسرم را در بازیها همراهی می کنم و هیچ کدام از بازیهای او را از دست نمی دهم


وقتی نیمار بچه بود، می دیدم که او از بازیکنان حریف لاغرتر است. همیشه به او درمورد خطاهای فردی هشدار می دادم:" هیچ وقت با بازیکنان حریف روبرو نشو؛ در قوانین فیزیک تو بازنده خواهی بود. اگر می خواهی برنده شوی زودتر برس و اگر نمی توانی مانع از برخورد شوی، سعی کن برخورد روی هوا اتفاق بیفتد. یک برخورد روی هوا باعث شکستگی نمی شود ولی اگر روی زمین برخورد رخ دهد، شکستگی راحت تر اتفاق می افتد."

برای یک ضربه از پشت سر، مثل آنچه در سال 2014 رخ داد، هیچ توصیه ای برای محافظت کردن از خودت وجود ندارد. این داور است که باید از بازیکن مراقبت کند. یک ضربه محکم درجایی که بازی در جریان نیست..نمی دانم که چطور باید از خودش مراقبت می کرد. این به دخالت داور نیاز دارد. خطاهای پی درپی، رفتارهای غیرورزشی! نمی دانم درمقابل این برخوردها چطور باید از خودش محافظت کند. این وظیفه داور است!

این گله و ناله های یک پدر نیست؛ خستگی یک انسان از سیستم سوسیالیستی در فوتبال است. می گویند"همه برابر هستند" "دریبل نکنید" "مهارت نداشته باشید" از خواندن برخی مقاله هایی که بیشتر نگران فروش مطالبشان هستند خسته شده ام. "می دانید، زندگی ادامه دارد؛ فوتبال هم ادامه دارد؛ احمق ها هم همینطور..می گویند که متخصصان فوتبال همچنان نظرسنجی می کنند و می پرسند که آیا نیمار سزاوار چنین خطاهایی است؟"

پسرم مثل همیشه بلند می شود ودوباره از اول شروع می کند. او دوباره قوی تر از قبل بازخواهد گشت.»

6363