دی یونگ: من به بارسا آمدم؛ حالا نوبت دلیخت است

دی یونگ: من به بارسا آمدم؛ حالا نوبت دلیخت است

سایت رسمی فوتبالی- فرانکی دی یونگ بازیکن جوان و هلندی باشگاه آژاکس آمستردام بعد از قطعی شدن انتقالش به باشگاه بارسلونا، حس می کند که بار سنگینی از روی دوشش برداشته شده است. 

دی یونگ بعد از آنکه در بازی آژآکس مقابل هیرنفین در مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی هلند در ترکیب اصلی قرار گرفت و در برد 1-3 تیمش تاثیرگذار بود، در گفتگو با فاکس سپورتس اعلام کرد که بعداز امضای قرارداد با بارسا بار سنگینی از روی دوشش برداشته شده است. او با شوخی و خنده از متیاس دلیخت، هم تیمی اش در آژاکس یادکرد و تاکید نمود که حالا بار فشار روی دوش اوست. دی یونگ دراین باره گفت:« حالا من راحت و آسوده ام و حالا نوبت دلیخت است.»

بعد از دی یونگ، نوبت به دلیخت رسید تا با خبرنگاران صحبت کند. او که این روزها نامش با باشگاه های بزرگ و متعدد اروپایی مرتبط شده است، ترجیح داد تا با شوخی و خنده پاسخگوی سوالات شود:« بامزه است که می گویند که ده یا دوازده باشگاه دنبال جذب من هستند. شاید بهتر باشد تا دی یونگ مدیربرنامه های من شود. حالا باید ببینیم که در آینده چه خواهد شد. تنها چیزی که الان از آن مطمئنم، این است که فعلا در آژاکس هستم.»

او در بخش پایانی صحبتهایش درمورد ابراز تمایل بارسا برای به خدمت گرفتنش ترجیح داد تا صحبت خاصی مطرح نکند و گفت:« خوشحالم که دی یونگ به بارسلونا رفته. من از شنیدن این خبر خیلی خوشحال شدم. او اوضاع را خیلی خوب مدیریت کرد. به نظرم از حالا به بعد برایش خیلی مهم نخواهد بود که اینقدر از او صحبت شود.»

6363