تورام: بارسا با زبلی، دمبله را خرید؛ او جانشین مسی خواهد بود

تورام: بارسا با زبلی، دمبله را خرید؛ او جانشین مسی خواهد بود

سایت رسمی فوتبالی- لیلیان تورام، مدافع سابق باشگاه بارسلونا در طول سالهای 2006 تا 2008، در سالهای ابتدایی حضور لیونل مسی در باشگاه کاتالان، کنار او توپ می زد.

تورام که حالا سفیر یونیسف است، در صحبت هایی به تمجید از عملکرد خوب مسی در دنیای فوتبال پرداخته و درمورد انتقال عثمان دمبله به باشگاه کاتالان هم اظهارنظر نموده. تورام که خیلی خوب مسی را می شناسد، می داند که حضور او در جمع آبی اناری ها چقدر مهم است. تورام روز جمعه در گفتگو با برنامه ال مون آ راک1،  به تمجید از مسی پرداخته.

تورام دراین رابطه گفته:«اگر شرایط مسی خوب باشد، بارسا خوب است و حال کاتالونیا هم خوب خواهد بود.» این اسطوره فرانسوی دوست دارد تا مسی را همیشه در زمین چمن ببیند. این اتفاقی بود که در بازی چهارشنبه شب بارسلونا در دور رفت مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی اسپانیا و مصاف بارسا با سویا شاهدش نبودیم. در هرصورت مسی از نظر تورام، بازیکنی غیرقابل جایگزینی است.

او در بخش دیگری از صحبت هایش درمورد عثمان دمبله نیز اظهارنظر کرد و یادآوری نمود که در سالهای آتی عثمان دمبله تدریجا جانشین مسی در بارسا خواهد بود. تورام دراین رابطه گفته:« در فصول آتی، دمبله بازیکن مهمی برای بارسا خواهد شد. او بازیکن بزرگی است و بارسایی ها در خریدش حسابی زبلی به خرج دادند.» بخش بعدی صحبتهای تورام درمورد ساموئل اومتیتی دیگر بازیکن فرانسوی بارسلونا بود:«اومتیتی در جام جهانی فوق العاده بود. من از او واقعا خوشم می آید؛ چون علاوه بر اینکه فوتبالیست خوبی است، انسان فوق العاده ای هم هست.»

6363