برادر پوگبا: وقتی پل کچل می کرد، عین آنری می شد؛ مقصد آتی اش؟ رئال یا بارسا

برادر پوگبا: وقتی پل کچل می کرد، عین آنری می شد؛ مقصد آتی اش؟ رئال یا بارسا

سایت رسمی فوتبالی- فلورنتین پوگبا، برادر پل پوگبا به زودی به عنوان بازیکن جدید باشگاه الچه اسپانیا معارفه خواهد شد. او که بازیکن تیم ملی گینه است، قصد دارد تا به الچه کمک کند تا بتواند روزهای خوبی را پشت سربگذارد و درنهایت به اردوی تیم ملی گینه برای حضور در جام ملتهای آفریقا دعوت شود. او درگفتگو با روزنامه آ.اس در مورد مسائل مختلفی از جمله آینده خودش در الچه و تیم ملی گینه صحبت کرده؛ اما جذاب ترین بخش صحبتهای او، حرفهایش درمورد برادرش پل پوگبا،ستاره یونایتد بود. این گزیده ای از این گفتگوی جذاب است:

*از دوران کودکی ات بگو

من سه ساله بودم که مادرمان برای یافتن زندگی بهتر مارا به پاریس برد. او کارگر نظافتی بود و ما به مدرسه می رفتیم و در خیابان بازی می کردیم. من و متیاس پینگ پونگ را دوست داشتیم و پل از شش سالگی فوتبال بازی می کرد و درابتدا مهاجم بود. وقتی موهایمان را می تراشیدیم، او کاملا شبیه تیری آنری می شد. ما هم هیجان زده می شدیم و می گفتیم که باید مثل تی تی گل بزند. بعد او از نظر فیزیکی خیلی عالی شد و به خط میانی رفت.

*انگار فوتبال در خونتان است.

بله. پدرم مهاجم بودو مادرم هم فوتبال بازی می کرد و کاپیتان تیم ملی بانوان گینه بود. ولی ما از کودکی تنیس روی میز دوست داشتیم. هر سه ما برادر، در یک تورنمنت پینگ پونگ شرکت می کردیم و اول، دوم و سوم می شدیم.

*به نظر می رسد که پل پوگبا دوباره روزهای خوشش را بازیافته

بله؛ جدایی مورینیو خیلی کلیدی و مهم بود. او راضی و خوشحال نبود و این را کامل می شد حس کرد. حالا با سولسشر همه چیز بهتر شده. او از مدتها قبل برادرم را به خوبی می شناخت؛ از تیم جوانان یونایتد


*همیشه می گویند که برادران پوگبا طرفدار بارسا هستند.

بله همینطور است. ما از تیکی تاکا خوشمان می آید. هرزمان که بتوانم بازیهای بارسا را تماشا می کنم و یا به نوکمپ می روم؛ زمانی که پل پوگبا از یونایتد جدا شود، فقط می تواند برای داشتن شرایطی بهتر به سه تیم برود: سیتی، رئال مادرید و یا بارسا؛ به سیتی که نخواهد رفت؛ از همین رو مقصد آتی اش اسپانیا خواهد بود: یا رئال مادرید و یا بارسا

*پل پوگبا در شرایط متفاوتی درنزدیکی هر دوی این تیمها بوده

بله پل وقتی در یووه بود، می توانست به بارسا برود؛ ولی تصمیم گرفت تا به یونایتد برگردد؛ تیمی که در فاز اول حضورش در آنجا موفق نبود؛ درزمان حضور زیدان در رئال هم رئالی ها دنبالش بودند ولی او می خواست در انگلیس فوتبالش را دنبال کند.

6363