بازگشت علیرضا حقیقی به لیگ پرتغال

بازگشت علیرضا حقیقی به لیگ پرتغال

وبسایت رسمی فوتبالی-  علیرضا حقیقی، دروازه‌بان تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 این روزها هنوز تیم خودش را مشخص نکرده است و به عنوان یکی از گزینه‌های نقل و انتقالاتی با تیم‌های خواهانش مشغول مذاکره است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایلنا، آخرین اخبار در مورد حقیقی حاکی از آن است که وی مشغول مذاکره با چند تیم از لیگ پرتغال است و اینطور که به نظر می‌رسد وی قصد دارد فوتبالش را در این کشور دنبال کند.

حقیقی پیش از این سابقه 2 سال حضور در لیگ پرتغال را دارد و در این مدت عضو تیم‌های اسپورتینگ کوویلیا، پنافیل و ماریتیمو بوده که عملکرد خوبی هم در این تیم‌ها داشته است و به همین خاطر تیم‌های پرتغالی خواهان به خدمت گرفتنش هستند.

وی به عنوان گزینه چند تیم از لیگ برتر ایران در پنجره زمستانی بوده است و حتی صحبت‌هایی از بازگشتش به پرسپولیس مطرح شد ولی حقیقی قصد ندارد در این مقطع به ایران برگردد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به احتمال زیاد نیم فصل دوم را در لیگ پرتغال توپ می‌زند.

حقیقی از دروازه‌بان‌های مورد علاقه کی‌روش است و اگر سرمربی پرتغالی روی نیمکت ایران بماند به احتمال زیاد خیلی زود شاهد بازگشت حقیقی به تیم ملی هستیم.

۴۱۲۴