پتی: آنری هنوز فکر می‌کند بازیکن است

پتی: آنری هنوز فکر می‌کند بازیکن است

سایت رسمی فوتبالی – امانوئل پتی می‌گوید تیری آنری، هم‌بازی سابقش در تیم ملی فرانسه نمی‌داند چطور باید نقش مربی را ایفا کند.

آنری اخیرا از سمت سرمربی‌گری موناکو تعلیق شده است تا این که تصمیم نهایی درباره او گرفته شود. آنری در سه ماه با موناکو تنها چهار برد در لیگ کسب کرد. او بارها با داوران و رقیبان به مشکل برخورد و حرف‌های عجیبی در نشست‌های خبری‌اش زد، که در یک مورد مجبور شد از کنی لالا، بازیکن استراسبورگ عذرخواهی کند.

پتی می‌گوید: «در دوران حضور کوتاه او در موناکو، بارها دیدیم که او روی نیمکت ناامید نشسته است. او حرف‌های عجیب بسیاری هم پس از دیدارها زد و به خود اجازه داد که ناراحتی زیادی داشته باشد. از دید من او هنوز در ذهنش یک بازیکن است، و هوز نفهمیده که چطور باید صد درصد مربی بود. شاید این بزرگ‌ترین مشکل او در موناکو بود. گاهی شما یک بازیکن بزرگ و یک کارشناس تلویزیونی عالی هستید، و حرف‌هایی می‌زنید که اگر بدانید مربی هستید این حرف‌ها را نمی‌زدید.

دنیا بسیار عوض شده و فوتبال از زمانی که تیری بازی می‌کرد بسیار تغییر کرده است. پس شما نمی‌توانید فوتبال را با آن‌چه که 10 یا 20 سال پیش انجام می‌شد مقایسه کنید.»

8444