یوشیدا: با روش رئال ومنچسترسیتی بازی می کنیم

یوشیدا: با روش رئال ومنچسترسیتی بازی می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، بردهای با اختلاف اندک و اقتصادی ژاپن با وجود این که زمینه صعود سامورایی ها به نیمه نهایی جام ملت ها را فراهم کرد اما نتوانست انتظارات طرفداران و اهالی فوتبال این کشور را برآورده کند تا انتقادات از این نمایش ها به اوج خود برسد.


مایا یوشیدا کاپیتان ژاپن در واکنش به این انتقادات گفت:« خوشحال نیستیم از عملکرد و نوع بازی مقابل ویتنام اما مهم پیروزی بر ویتنام بود تا راهی نیمه نهایی شویم. برای هیچ تیمی امکان پذیر نیست که همیشه در سطحی فوق العاده باشد حتی برای رئال و من سیتی . بعضی وقت ها عملکرد ضعیفی دارند ولی در نهایت برد مهم است که ما به آن رسیدیم درست با روشی که رئال و من سیتی به آن عمل کردند».


این بازیکن سرشناس در دفاع از هم تیمی های خود افزود:«در همه بازی ها نیاز به برد است . مهم نیست با چه روشی بازی می کنید. خودمان می دانیم باید پیشرفت کنیم تا بهتر و بهتر شویم الان به نیمه نهایی رسیدیم و باید در سطح تیمی بازی کنیم که می خواهد جام قهرمانی را بالای سر ببرد.از همین رو تلاش می کنیم تا برای بازی با ایران به این سطح برسیم».


کاپیتان سامورایی ها با اشاره به کمک داور ویدئویی و تاثیر آن در صعود ژاپن به نیمه نهایی گفت:« فن آوری ویدئویی را روی صحنه گل خودم از نزدیک لمس کردم. توپ به دستم خورد و به نوعی لغو شدن آن درست بود اما این برخورد عمدی نبود. رد صحنه پنالتی هم داور با تاخیر سوت زد که داور قطری با آن روبرو شد ولی بهتر از نگرفتن این پنالتی بود و ما از VAR رضایت داریم چون باعث شد تا ما به حق راهی نیمه نهایی شویم. به نظرم کنفدراسیون فوتبال آسیا باید این تکنولوژی را به سطح بهتری ارتقا دهد».