بارسلونا پس از رفتن نیمار 533 میلیون یورو بازیکن خریده است!

بارسلونا پس از رفتن نیمار 533 میلیون یورو بازیکن خریده است!

سایت رسمی فوتبالی – بارسلونا چهار انتقال در زمستان انجام داد، که یکی از آنها انتقال 75 میلیون یورویی فرنکی دی‌یونگ از آژاکس بود که ممکن است 11 میلیون یورو دیگر به آن اضافه شود.

به این ترتیب بارسلونا برای دومین ژانویه پیاپی دست به مخارج سنگین می‌زند. آنها در چهار ژانویه قبلی هیچ پولی برای خرید بازیکن نپرداخته بودند و تنها در تابستان بازیکن خریده بودند.

اما حالا بارسلونا در ژانویه 77 میلیون یورو خرج کرده است. آنها یک میلیون یورو برای جذب جیسون موریو و یک میلیون یورو برای جذب کوین پرینس بواتنگ به والنسیا و ساسولو پرداختند، و ژان کلن تودیبو هم در تابستان به‌صورت رایگان به این تیم می‌پیوندد.

بارسلونا در ژانویه گذشته 131.8 میلیون یورو خرج خرید بازیکن کرد. 120 میلیون یورو صرف فیلیپه کوتینیو شد. آنها یری مینا را هم جذب کردند. بارسلونا پس از انتقال 222 میلیون یورویی نیمار به پاری سن‌ژرمن، 198 میلیون یورو هم خرج خرید عثمان دمبله و پائولینیو کرد.

آنها در تابستان 2018 هم 128 میلیون یورو بازیکن خریدند. گران‌ترین خرید آنها مالکوم بود که با قیمت 41 میلیون یورو به این تیم آمد.

به این ترتیب، بارسلونا پس از رفتن نیمار، 533 میلیون یورو خرج خرید بازیکن کرده است. خریدهای آنها در ژانویه هم تمام نشده است و شاید آدرین رابیو هم به این تیم بپیوندد.

8444