فایل صوتی سالا در پرواز: انگار هواپیما درآستانه چندتکه شدن است

فایل صوتی سالا در پرواز: انگار هواپیما درآستانه چندتکه شدن است

سایت رسمی فوتبالی- امیلیانو سالا مهاجم آرژانتینی دنیای فوتبال که دوشنبه شب قرار بود با پروازی اختصاصی از نانت عازم کاردیف شود، همچنان مفقود است و خبر جدیدی درمورد سرنوشت او و هواپیمایی که سوار بر آن شد وجود ندارد.

جستجوها برای یافتن این هواپیما در کانال مانش در روز سه شنبه بی فایده بود. حالا یک فایل صوتی از سالا منتشر شده که گویا در طول پرواز برای دوستانش ارسال کرده است.

نکته عجیب اینجاست که این بازیکن آرژانتینی فوبیای پرواز داشته و دراین فایل صوتی که در کمال آرامش ضبط شده، او بارها نگرانی هایش از حضور در این پرواز را ابراز کرده است.

در این فایل صوتی، گویا سالا در حال استراحت در داخل هواپیما و درحالی که چندین بار خمیازه می کشد، پیغامی را برای دوستانش ارسال کرده.

متن پیغام صوتی سالا برای یکی از دوستانش بدین ترتیب است:«برادر، دارم می میرم. امروز در نانت، کلی کار انجام دادم.. کلی کارهایی که هرگز تمام نمی شوند. الان اینجا سوار هواپیما هستم که انگار دارد چند تکه می شود. من دارم به کاردیف می روم و فردا عصر با تیم جدیدم تمرین خواهم داشت. ببینیم چه خواهد شد. شماها چطورید؟ همه چیز خوب است؟»

سالا در ادامه گفت:« اگر تا یک ساعت و نیم دیگر خبر دیگری از من نگرفتید، کسی را به دنبالم بفرستید؛ چون مرا پیدا نخواهید کرد. ولی می دانید که چقدر از پرواز می ترسم.»

باشگاه کاردیف سیتی با پرداخت 17 میلیون یورو به باشگاه نانت فرانسه، سالا را به خدمت گرفت . او بعد از امضای قرارداد با کاردیف، به نیس بازگشته بود تا با هم تیمی ها و دوستانش خداحافظی کند و مجددا عازم بریتانیا شود.و قرار بود تا سالا به عنوان گران قیمت ترین خرید تاریخ باشگاه کاردیف به تمرینات این تیم ملحق شود؛ اما فعلا از سرنوشت این مهاجم آرژانتینی خبری در دسترس نیست.

طبق گزارش منتشره در رسانه های ورزشی، این بازیکن جوان و آینده دار، فوبیا (ترس) از پرواز داشته و درنهایت هم همین فوبیا، احتمالا بلای جان او شده است

6363