پیغام سالا درطول پرواز: می ترسم؛ اگر پیدایم نکردید، بدانید چه شده

پیغام سالا درطول پرواز: می ترسم؛ اگر پیدایم نکردید، بدانید چه شده

سایت رسمی فوتبالی- دیگو رولان، هم تیمی سابق امیلیانو سالا در باشگاه بوردو در گفتگو با یکی از شبکه های رادیویی اروگوئه به این نکته اشاره کرد که امیلیانو سالا در جریان پرواز ناتمامش به سمت کاردیف، برای یکی از دوستانش پیغامی ارسال کرده و به او گفته که خیلی می ترسد؛ گویا کمی بعد از ارسال این پیغام، ارتباط هواپیمای حامل این بازیکن آرژآنتینی قطع شده و حالا ساعتهاست که جستجو برای یافتن اثری از این هواپیما ادامه دارد. 

رولان اروگوئه ای که حالا برای لگانس بازی می کند، در باشگاه بوردو هم تیمی سالا بود و آنها دوستانی خوب و صمیمی بودند و به رغم آنکه با گذر زمان از هم جدا شده و هریک در تیم مختلفی بازی می کردند، همچنان با هم درارتباط بودند.

رولان عصر روز سه شنبه در گفتگو با رادیو 1010 ای.ام اروگوئه گفت:« امیلیانو سالا در طول پرواز (وقبل از ناپدید شدن هواپیما) برای یکی از دوستانش پیغام فرستاده و به او گفته که می ترسد و گفته که اگر او را پیدا نکردند، آنها بدانند که چه رخ داده.» او همچنین ازسرنوشت نامعلوم دوستش ابراز نگرانی کرده و گفته که با دقت فراوانی اخبار را لحظه به لحظه دنبال می کند.

سالا اخیرا از باشگاه نانت فرانسه به کاردیف سیتی پیوسته بود و هواپیمایی که قرار بود سالا را از نانت به بریتانیا ببرد در ناحیه کانال مانش از مدار خارج شد و جستجوها برای یافتن نشانه ای از آن ادامه دارد.

جستجوها برای یافتن این هواپیما در روز چهارشنبه دنبال خواهد شد. مردم شهر نانت هم برای حمایت از بازیکنی که تا چند روز پیش ستاره تیمشان بود به خیابانها آمدند تا بدین ترتیب با خانواده سالا ابراز همدردی کنند. در آرژانتین هم اعضای خانواده سالا و دوستانش درانتظار خبری معجزه آسا هستند.

اوراسیو سالا، پدر امیلیانو سالا هم در گفتگو با کانال 3 آرژآنتین با ابراز ناراحتی و نگرانی فراوان درمورد سرنوشت پسرش گفت:« ساعتها درحال گذر هستند ومن به بدترین اتفاقات ممکن فکر می کنم؛ امیدهایمان درحال کمرنگ شدن هستند. »

نیکلا پالئوا، مدافع نانت هم در صحبت هایی اعلام کرده که هواپیمایی که سالا سوار برآن عازم کاردیف شده بود، همان هواپیمایی بود که او بعد از امضای قرارداد با کاردیف، از این شهر به مقصد نانت با آن سفر کرده بود. او که یکی از دوستان صمیمی سالا درباشگاه نانت بود، دراین رابطه گفته:« این هواپیما درطول پرواز خیلی تکان های وحشتناکی می خورد و به همین خاطر سالا حسابی نگران امنیتش در هنگام سفر به کاردیف بود.» پالئوا حتی سالا را تا فرودگاه نانت همراهی کرده بود و یکی از کسانی بود تا آخرین لحظه قبل از پرواز درکنار دوستش بود. وب سایت فرانسوی 20 مینتس هم در گزارشی به این نکته اشاره کرده که سالا قبل از پرواز، از نگرانی هایش درمورد سفر به کاردیف با این هواپیما با نیکلا پالئوا صحبت کرده بود.

حالا جان فیتزگرالد، رئیس تیم جستجوی هوایی در کانال مانش دراین رابطه گفته:« ما امیدی به زنده یافتن فردی از این پرواز نداریم.»

مرسدس تافارل، مادر سالا هم درصحبتهایی گفته که هواپیمایی که پسرش را به کاردیف می برده، متعلق به مالک باشگاه کاردیف سیتی بوده. 

 

 6363