درخواست عجیب هوادار یووه از کریس: حالا باید به من شام بدهی!

درخواست عجیب هوادار یووه از کریس: حالا باید به من شام بدهی!

سایت رسمی فوتبالی- این هفته، هفته دلنشین و جذابی برای کریستیانو رونالدو نبود. او امروز مجبور شد تا به دادگاه شهر مادرید مراجعه کرده و به 4 اتهام فساد مالیاتی اعتراف کرد و از همین رو طبق توافق با دادگاه باید مبلغ سنگینی را بابت فرار مالیاتی و جریمه پرداخت کند.

روز دوشنبه هم او در جریان بازی یووه مقابل کیه وو نتوانست عملکرد درخشانی را به نمایش بگذارد و دست کم خودش از بازی اش راضی نبود.

ستاره پرتغالی برد 0-3 تیمش در این بازی را جشن گرفت ولی قطعا از اینکه در جریان مسابقه و در دقیقه 52 بازی یک ضربه پنالتی را از دست داد، حسابی ناراحت و کلافه شد. دروازه بان حریف ضربه پنالتی کریس را مهار کرد تا او نتواند شبی رویایی را سپری کند.

اما اتفاق دیگری که عصر روز دوشنبه رخ داد، هفته نه چندان دلنشین رونالدو را کامل کرد. در جریان تمرینات وارم آپ یوونتوس قبل از آغاز بازی، یکی از شوتهای پرقدرت کریس، روانه سکوهای تماشاگران شد و به صورت یکی از هواداران برخورد کرد. قربانی شوت سرکش کریس، دختری به نام النا دی مارتینو بود که بلافاصله بعد از این اتفاق، تصاویری از برخورد شوت کریس رونالدو به صورتش را در صفحه فیس بوکش منتشر کرد. در این تصویر می توان دید که بعد از برخورد شوت کریس رونالدو به صورت النا، عینک او شکسته و بینی اش زخم شده.


این عکس سریعا وایرال شد و البته النا دی مارتینو هم این داستان را وارد فاز شوخی و خنده کرد. او در شبکه های اجتماعی نوشت:« اینکه در تمرین وارم آپ شوت کریس رونالدو به صورتت برخورد کند، برای هر کسی اتفاق نمی افتد.» و در ادامه از حمایتهای کارمندان باشگاه که سریعا او را معاینه و مداوا کردند تشکر کرد.

کمی بعد خبرنگار روزنامه کوریره دلاسرا با دی مارتینو تماس گرفت و این دختر جوان به عنوان خسارت، از کریس رونالدو درخواست عجیبی داشت:« کریس رونالدو ، اسطوره فوتبالی من است. بعد از این ضربه که به صورت من خورد، انتظار دارم که اقلا مرا به صرف شام دعوت کند.»

6363