خداحافظی زودهنگام بولت بادنیای فوتبال

خداحافظی زودهنگام بولت بادنیای فوتبال

سایت رسمی فوتبالی- اوسائین بولت اسطوره دو ومیدانی جهان در صحبت هایی اعلام کرده که دیگر قصد ندارد حضورش در دنیای فوتبال را ادامه دهد و دراین باره گفت:« این تجربه کوتاهی بود» و اعلام کرد که حضورش در دنیای فوتبال، آن طور که دوست داشته پیش نرفته است.

این دونده 32 ساله و جامائیکایی که در مسابقات المپیک لندن، پکن و ریو مدالهای طلای متعددی را کسب کرده بود، بعد از خداحافظی از دنیای دو و میدانی، وارد دنیای فوتبال شد و امیدوار بود تا بتواند در فوتبال تجربه دلنشین و موفقی داشته باشد.

او در طول سالهای اخیر با تیمهای بوروسیا دورتموند و باشگاه نروژی اشترومزگودست تمرین کرد و سپس به باشگاه استرالیایی سنترال کاست مارینرز در ای لیگ پیوست. او در یکی از بازیهای دوستانه این تیم در ماه اکتبر توانست دو گل به ثمر برساند و نهایتا با این تیم قراردادی را به امضا رساند ولی در نهایت این ماجراجویی ادامه دار نبود و او در پی عدم توافق بر سر رقم تبلیغات با مسئولان باشگاه استرالیایی از این تیم جدا شد.


پس از آن و در ماه اکتبر بود که بولت پیشنهاد پیوستن به تیم والتای مالت را رد کرد و بعد از آن پیشنهاد فوتبالی دیگری دریافت نکرد.

حالا این اسطوره جامائیکایی تصمیم گرفته تا به حضورش در دنیای فوتبال پایان دهد و از این بابت متاسف است که نتوانسته در دنیای فوتبال به موفقیت برسد و البته اعلام کرده که از این تجربه لذت زیادی برده:« نمی خواهم بگویم که این تجربه خوب جواب نداد ولی فکر می کنم که نتوانستم آنطور که باید و شاید این روند را پیش ببرم. البته از این اتفاق درس گرفتم؛ تو زندگی می کنی تا درسهای جدیدی بیاموزی. حضور در دنیای فوتبال تجربه خوبی بود. من از بودن در تیم لذت بردم و این کاملا متفاوت با دنیای دو و میدانی بود. این تجربه جذابی برایم بود.»

بولت حالا تصمیم دارد تا وارد دنیای بیزنس شود و کارش را در حرفه تجارت دنبال کند:« من کارهای متفاوتی انجام می دهم. زندگی ورزش من تمام شده و الان وارد بیزنس های مختلفی می شوم و می خواهم یک بیزنس من باشم.»