توصیه زلاتان به هری کین: اگر جام می خواهی، از تاتنهام برو

توصیه زلاتان به هری کین: اگر جام می خواهی، از تاتنهام برو

سایت رسمی فوتبالی- زلاتان ایبراهیموویچ یکی از جنجالی ترین چهره های دنیای فوتبال است که همواره با صحبتهایش گرد وخاک زیادی به پا می کند.

حالا این مهاجم سوئدی در صحبت هایی به تمجید از هری کین، بازیکن 25 ساله تاتنهام پرداخته ویادآوری کرده که اگر او می خواهد در دنیای فوتبال به موفقیت برسد، باید تاتنهام را ترک کند؛ چرا که تاتنهام از نظر او، تیم بزرگی نیست.

ایبرا در گفتگو با بتهارد گفته:« وقتی من در انگلیس بودم، بازیهای هری کین را می دیدم. به نظر من او مهاجم خوبی است که هنوز در حال رشد است و عملکرد خوبی دارد. ولی من همیشه می گویم، بازی کردن در یک باشگاه بزرگ و ارائه یک بازی خوب، خیلی با بازی کردن صرف تفاوت دارد؛ البته این را با تمام احترامی که برای تاتنهام قائلم، می گویم. تاتنهام یک باشگاه معمولی است. فکر می کنم این کار از پس کین برمی آید. او فقط باید تیمش را تغییر دهد و باید بداند که مردم او را به خاطر افتخاراتی که کسب می کنند در ذهن نگه خواهند داشت. پس اگر او می خواهد به جامهای قهرمانی برسد، باید شرایطش را تغییر دهد.»


کین در جریان دیدار تاتنهام مقابل منچستریونایتد از ناحیه لیگامنت قوزک پا مصدوم شد و تا ماه مارس از میادین ورزشی به دور خواهد بود.

زلاتان براین باور است که کین می تواند تبدیل به یکی از فوتبالیست های موفق فوتبال دنیا شود. کین در جام جهانی 2018 عنوان اقای گلی تورنمنت را کسب کرد و یکی از بازیکنان محبوب تاتنهام به حساب می آید. او در حال حاضر چهارمین گلزن برتر تاریخ این باشگاه است و هدف پیش رویش، پشت سرگذاشتن رکورد گلزنی جیمی گریوز دراین باشگاه است. در حال حاضر تیمهای بزرگ و مطرح اروپایی از جمله رئال مادرید به دنبال جذب این مهاجم انگلیسی هستند و تمایل زیادی دارند تا او را به تیمشان ببرند.

 6363