واکنش والدین بازیکن کاردیف: امیدواریم خبری از پسرمان بگیریم

واکنش والدین بازیکن کاردیف: امیدواریم خبری از پسرمان بگیریم

سایت رسمی فوتبالی - والدین امیلیانو سالا، بازیکن جدید کاردیف، امیدوار هستند که خبری مبنی بر زنده بودن پسرشان دریافت کنند. 

به گزارش فوتبالی، مهاجم آرژانتینی با یک جت خصوصی در حال پرواز از سوی نانت به کاردیف بود که در میانه راه از رادار خارج شد. سالا با قراردادی رکوردشکن از نانت به کاردیف پیوسته بود و به فرانسه بازگشت تا با هم تیمی های خود در نانت خداحافظی کند. هواپیما در نزدیکی یک جزیره ناپدید شد و تلاش ها برای یافتن آن ادامه دارد. خانواده سالا در آرژانتین حضور دارند و پدر این بازیکن از طریق یک دوست از ماجرا باخبر شده است. او در گفتگو با یکی از شبکه های تلویزیون آرژانتین در این باره اظهار داشت: " یک دوست به من گفت. من اطلاعی نداشتم و در روساریو هستم. روز یکشنبه با امیلیانو صحبت کرده بودم. هنوز کسی از نانت با ما تماس نگرفته است. ما نگران هستیم و این اتفاق همه ما را شوکه کرده است. هیچ اطلاعی از این سفر نداشتم و تنها چیزی که می دانم این است که او با یک هواپیمای کوچک سفر کرده است. آنها می گویند که کنترل هواپیما از دست رفته است. نمی دانم چه اتفاقی رخ داده و نمی توانم حرف بزنم. "

مادر سالا مدعی شد که این مهاجم با هواپیمایی که متعلق به کاردیف بوده به تانت بازگشته و باشگاه تایید کرده که این هواپیما ناپدید شده است.