اتفاق شگفت‌انگیز، بازیکن تازه‌وارد کاردیف ناپدید شد!

اتفاق شگفت‌انگیز، بازیکن تازه‌وارد کاردیف ناپدید شد!

سایت رسمی فوتبالی - هواپیمای حامل خرید جدید تیم کاردیف، امیلیانو سالا، که از شهر نانت فرانسه به سمت ولز در حال پرواز بوده، از صفحه رادار خارج شده و اطلاعی از مسافرانش در دست نیست. 

به گزارش فوتبالی، دوشنبه شب هواپیمای حامل سالا که از شهر نانت به مقصد ولز حرکت کرده بود در محدوده جزیره کانال از صفحه رادار خارج شده است. منابع سایت گل اطلاع داده اند که تنها مسافران این پرواز سالا و خلبان بوده اند که ارتباط خود را با برج کنترل ترافیک در فاصله هشت مایلی جزیره از دست داده اند. امیلیانو سالا، مهاجم آرژانتینی، روز شنبه با قراردادی به ارزش 19 میلیون دلار به کاردیف پیوسته بود. این بازیکن در رقابت های این فصل لیگ فرانسه 12 گل به ثمر رساند و باشگاه جدیدش نگرانی جدی خود را پیرامون سرنوشت این بازیکن ابراز کرده است. باشگاه کاردیف با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: " ما از خبرهای اخیر که نشانگر سقوط هواپیما در جزیره کانال می باشند، بسیار نگران هستیم. پیش از هرگونه اظهارنظری در انتظار تایید اخبار هستیم. ما به شدت نگران سلامتی امیلیانو سالا هستیم. "

پلیس و نیروهای امنیتی نیز اعلام کرده اند که عملیات نجات و جستجو پس از ناپدید شدن این هواپیما از صفحه رادار آغاز شده  و دو هلیکوپتر در حال بررسی مکان های مورد نظر هستند اما هنوز هیچ نشانه ای پیدا نشده است. فدراسیون فوتبال فرانسه بازی روز چهارشنبه تیم نانت را به دلیل این حادثه لغو کرده است. 

1070