اشرف حکیمی: مارسلو اسطوره رئال است، چرا از او انتقاد می‌کنید؟

اشرف حکیمی: مارسلو اسطوره رئال است، چرا از او انتقاد می‌کنید؟

سایت رسمی فوتبالی – اشرف حکیمی که از رئال مادرید به بروسیا دورتموند قرض داده شده در این تیم خوش درخشیده است. این مدافع راست 20ساله یکی از اعضای کلیدی صدرنشین بوندس‌لیگا بوده است.

او درباره دورتموند می‌گوید: «واقعیت این است که بسیار از اعتمادی که مربی، لوسین فاوره، به من داشت خوشحالم. همچنین از اعتمادی که باشگاه به من داشت. این چیزی بود که نیاز داشتم، این که بازی کنم، و اعتماد به نفس پیدا کنم.»

اخیرا از مارسلو انتقاداتی شده است. حکیمی می‌گوید: «من هرگز مارسلو را نقد نمی‌کنم. به هیچ وجه. انتقاداتی که از او می‌شود کمی نامنصفانه است. فکر نمی‌کنم که حق او این انتقادات باشد. او اسطوره است. او یکی از نمادهای رئال مادرید است.»

بیشتر انتقادات از مارسلو به جنبه دفاعی بازی او برمی‌گردد و حکیمی می‌گوید: «آن مدافعان کناری که زیاد به پیش می‌تازند همیشه زیر نقد قرار می‌گیرند. گفته می‌شود آنها به جنبه دفاعی بازی‌شان توجهی ندارند. اما به نظرم ما به دفاع هم فکر می‌کنیم. زمانی که حمله می‌کنید، نمی‌توانید همه چیز را یک دفعه انجام دهید. به نظرم مارسلو بسیار تلاش می‌کند. او به مادرید در حملات کمک می‌کند و نباید از او انتقاد شود.»

8444