برتری امیدهای ده نفره در دیدار مقابل قطر

برتری امیدهای ده نفره در دیدار مقابل قطر

وب سایت رسمی فوتبالی- تیم فوتبال امید کشورمان در سومین دیدار خود در تورنمنت قطر با برتری مقابل میزبان رقابت‌ها به کار خود پایان داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، تیم فوتبال امید ایران در سومین دیدار خود در چارچوب تورنمنت قطر، امشب (دوشنبه) به مصاف تیم امید قطر رفت که نیمه نخست ایران با برتری 2 بر صفر ملی‌پوشان کشورمان به پایان رسید. مهدی‌خانی در دقیقه 3 و اللهیار صیادمنش در دقیقه 17 برای شاگردان کرانچار گلزنی کردند. در نیمه دوم اما ملی پوشان یک گل خوردند ولی در پایان موفق شدند با نتیجه 2 بر یک به پیروزی برسند.

شاگردان کرانچار از دقایق ابتدایى این مسابقه نمایش هجومى برابر میزبان خود داشتند و مثل دو بازى قبلى پیش از دقیقه سوم به گل اول رسیدند. مهدى‌خانى با یک ضربه دقیق در دومین دقیقه مسابقه دروازه قطر را گشود.

دو دقیقه بعد مهدى‌خانى مى‌توانست زننده گل دوم خودش و تیم ایران باشد، اما این بار مدافعان قطر از روى خط دروازه توپ را دفع کردند.

قطرى‌ها در ادامه به دنبال جبران نتیجه بودند، اما در دقیقه 17 صیادمنش روى یک نفوذ موفق و ارسال دقیق بازیکنان قطر را به اشتباه انداخت تا گل دوم را براى ایران به ثمر برسانند.

امیدهاى ایران در ادامه باز هم فشار زیادى روى دروازه حریف وارد کردند و صاحب موقعیت‌هاى متعدد گلزنى شدند. مهدى‌خانى در دقیقه 35 با یک ضربه محکم تیرک افقى دروازه قطر را به لرزه در آورد، اما سومین گل ایران به ثمر نرسید. در نهایت نیمه اول این بازى با دو گل به سود ایران تمام شد.

همچنین یونس دلفى به دلیل دریافت کارت زرد دوم در دقیقه 45 با تصمیم داور قطرى از زمین اخراج شد و شاگردان کرانچار نیمه دوم را با یک بازیکن کمتر آغاز کردند.

تیم امید ایران در دیدار اول مقابل تاجیکستان ۲ بر یک شکست خورد. مقابل کویت هم ۵ بر صفر به پیروزی رسید.

امید ایران خود را برای حضور در مسابقات مقدماتی المپیک آماده می‌کند.

2526