هافبک سابق رئال مادرید: امباپه و هازارد باید جانشین رونالدو می شدند

هافبک سابق رئال مادرید: امباپه و هازارد باید جانشین رونالدو می شدند

سایت رسمی فوتبالی - رابرت پروسینچکی، هافبک سابق رئال مادرید، معتقد است که تصمیم این باشگاه برای عدم جایگزینی کریستیانو رونالدو اشتباه بوده و کیلیان امباپه و ادن هازارد باید در تابستان گذشته به این تیم اضافه می شدند. 

به گزارش فوتبالی، پس از جدایی رونالدو از رئال مادرید و انتقال به یوونتوس، فلورنتینو پرز زمان زیادی داشت که یک جانشین مناسب برای این بازیکن در سانتیاگو برنابئو پیدا کند اما نتوانست هیچ گزینه خوبی را به خدمت بگیرد. مادریدی ها در این فصل با مشکلات زیادی روبرو بودند و کریم بنزما و گرت بیل نتوانستند جای خالی این بازیکن را پر کنند. رابرت پروسینچکی، هافبک سابق رئالی ها، باور دارد که آنها هرگز در این شرایط نبوده اند و نمی توان درک کرد که چرا رئال نتوانست ستارگان پاری سن ژرمن و چلسی را به خدمت بگیرد. 

او در گفتگو با اسپرتسکه اظهار داشت: " باورم نمی شود که پرز هیچ جانشینی برای کریستیانو رونالدو جذب نکرد! مردی که در هر فصل 50 گل به ثمر می رساند از این تیم جدا شده و شما هیچکس را نخریدید! او چطور فکر کرد که بازیکنان فعلی اش می توانند 50 گل به ثمر برسانند؟ با همه مشکلاتی که رئال در حال حاضر با آنها روبروست، اگر رونالدو در این تیم بود، آنها در حال حاضر در صدر یا نزدیک صدر جدول بودند. چه کسی باید خریده می شد؟ هازارد و امباپه! آن دو نفر را در خط حمله در کنار هم قرار بده و ببین که خط حمله ات چقدر قدرتمند خواهد شد. بله آنها حدود 300 میلیون خرج داشتند اما آیا رئال مادرید نمی تواند این هزینه را پرداخت کند؟ فوتبال مدرن به این شکل است. باید در بازار نقل و انتقالات فعال باشی و بهترین ها را خریداری کنی. فکر می کنم پرز می خواهد برای بازسازی ورزشگاه پول پس انداز کند اما این کار نباید به تیم ضربه بزند. نمی دانم هواداران چه مدت این وضع را تحمل خواهند کرد. "

1070